اهل‌ سنت بیش از ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است
کد خبر: 4091224
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴

اهل‌ سنت بیش از ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

امام‌جمعه مهاباد گفت: اهل‌ سنت تاکنون بیش از ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است که اغلب آنها از مناطق کردنشین بودند.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، امیر قادری، فرماندار ویژه مهاباد،  روز گذشته، 19 مهرماه در دیدار با روحانیون و مسئولان شهرستان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص) اظهار کرد: اتحاد و همدلی بین مردم و مذاهب رمز پیروزی و شکست نقشه‌های دشمن در عرصه‌های مختلف است و هفته وحدت با ابتکار حضرت امام خمینی(ره) و با هدف نزدیک شدن و همبستگی بین مسلمانان نام‌گذاری شده و بهترین فرصت برای تبیین این امر حیاتی در جهان اسلام است.

وی افزود: نظام سلطه همواره بر ایجاد تفرقه و دشمنی بین مسلمانان تأکید دارد و دشمنان به شدت از وحدت شیعه و سنی در هراس‌اند و به هر ترفند و توطئه‌ای، سعی دارند وحدت مذاهب اسلامی را با طرح‌های جدید و ابزار رسانه برهم بزنند.

ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد در این دیدار بیان کرد: پیامبر اکرم(ص) محور وحدت جهان اسلام است و تفرقه و دو دستگی زمینه شکست همگان بوده و هیچ جبهه‌ای پیروز از آن خارج نخواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت امنیت در جامعه افزود: اهل‌ سنت تاکنون بیش از 14 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که اغلب آنها در مناطق کردنشین بوده است.

ماموستا امامی گفت: دشمن برای لطمه به جوانان در فضای مجازی سرمایه‌گذاری کرده است و با ایجاد شکاف نسلی برای ایجاد آشوب و از بین بردن امنیت حاکم بر جامعه تلاش بی‌وقفه انجام می‌دهد که برای مقابله با آن باید رهنمون‌های مقام معظم رهبری را سرلوحه قرار داده و با آگاهی و بصیرت گام برداریم.

انتهای پیام
captcha