برگزاری جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در بابلسر
کد خبر: 4091244
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

برگزاری جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در بابلسر

جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) به همت اداره اوقاف و امور خیریه بابلسر و فریدونکنار با همکاری تولیت آستان مقدس امازاده ابراهیم(ع) شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

جشن میلادحجت‌الاسلام رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران با اشاره به فرار رسیدن هفته وحدت و ایام میلاد پیامر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت: هفته وحدت، یادآور ولادت رسول خوبی‌ها حضرت محمد(ص) آخرین فرستاده پروردگار است.

وی ادامه داد: پیام‌آوری که وحدت امت اسلامی را از راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در تمام زمان‌ها و مکان‌ها دانسته و اقتدار و عزت جامعه نو پای اسلامی در عصر رسالت به خاطر وحدت و راه‌کارهای پیامبرخاتم(ص) بود.

شجاعی افزود: همه ساله در ماه ربیع‌الاول به مناسبت میلاد آخرین فرستاده خدا و به ابتکار امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، فاصله ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول در ایران و بسیاری از کشورهای اسلامی، هفته وحدت نامگذاری شده است تا مسلمان به جشن بپردازند. 

وی تصریح کرد: با توجه به این ایام، به همت اداره اوقاف و امور خیریه بابلسر و فریدونکنار و با همکاری  تولیت آستان مقدس امازاده ابراهیم(ع) شهرستان بابلسر به مناسبت هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی جشن میلاد پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) پنجشنبه، 21 مهرماه ساعت 15:30 در آستان مقدس امام‌زاده ابراهیم(ع) بابلسر برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار گفت: در این مراسم حجت‌الاسلام یداله غلامی، رئیس سیاسی عقیدتی نیروی انتظامی استان مازندران به سخنرانی خواهد پرداخت. همچنین مهدی جهانی، مداح اهل بیت(ع) به مولودخوانی در وصف پیامبر اکرم(ص) و امام جعفرصادق(ع) می‌پردازد.

انتهای پیام
captcha