حضور رزمندگان از قومیت‌های مختلف در دفاع‌مقدس،‌ مصداق وحدت ایران
کد خبر: 4091345
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

حضور رزمندگان از قومیت‌های مختلف در دفاع‌مقدس،‌ مصداق وحدت ایران

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: حضور مردم از هر قومیت و مذهبی در دفاع از تمامیت ارضی ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی یکی از نمونه‌های بارز یکپارچگی، وحدت و انسجام ملت ایران بود.

رزمندگان دفاع‌مقدس

به گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام سعید احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، ۲۰ مهر در مراسم تجلیل از خانواده شهدای اهل سنت روستای مادآباد شهرستان ماهنشان، از اتحاد و همبستگی این دو مذهب به نیکی یاد کرد و گفت: ما در جامعه‌ای هستیم که شاهد نقش‌آفرینی تمامی شهروندان از شیعه تا سنی تا ارمنی و مسیحی و دیگر مذاهب در راستای حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش و کوشش هستند.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا توفیق الهی است، ادامه داد: خانواده‌های شهدا نماد صبر، ایستادگی و مقاومت هستند و این خانواده‌ها با تقدیم عزیزان خود در دفاع از انقلاب الگویی برای همه ما هستند.

این مسئول افزود: خانواده‌های شهدای اهل‌سنت الگویی مناسب در بین اقلیت‌های مذهبی کشور هستند که در راستای دفاع از مرز و بوم میهن اسلامی با تقدیم فرزندان عزیز خود یکی پس از دیگری دین خود را به خوبی هر چه تمام‌تر به نظام و انقلاب ادا کردند.

احمدی با یادآوری اینکه خانواده‌های شهدا، فرزندان خود را در دوران دفاع مقدس به میدان مبارزه با دشمنان فرستادند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد، بیان کرد: حضور مردم از هر قومیت و مذهبی در دفاع از تمامیت ارضی ایران در دوران هشت سال جنگ تحمیلی یکی از نمونه‌های بارز یکپارچگی، وحدت و انسجام ملت ایران بود.

انتهای پیام
captcha