برگزاری جشن هفته وحدت در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه
کد خبر: 4091380
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲

برگزاری جشن هفته وحدت در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه

جشن هفته وحدت در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه با سخنرانی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد.

جشن هفته وحدت در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، 20 مهر در مراسم جشن هفته وحدت که در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: امروز اسلام‌هراسی در آمریکا و غرب تبدیل به یک صنعت درآمدی تبدیل شده است، دشمن تلاش دارد مسلمین را انسان‌های شهوت‌پرست، کم‌عقل و خشن نشان دهد و سال‌ها آمریکا در این باره و اسلام‌هراسی به ساخت فیلم و مستند روی آورده است و از آن طریق کسب در آمد می‌کند.

وی افزود: برای دشمن تفاوتی بین شیعه و سنی وجود ندارد و هر گروهی که در جهت منافع غرب نباشد آن را دشمن می‌داند و نگاه غربی‌ها به واسطه اسلام‌هراسی دچار تحریف شده است و برخی از این مطالب در سایت رهیافت که خاطرات تازه مسلمان شده‌ها را منتشر می‌کند، بیان شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی ادامه داد: گفتمان ضداسلام اجازه نمی‌دهد انسان‌‌ها آزادانه به سراغ اسلام و قرآن بروند و امپراطوری رسانه‌ای غرب شبانه روز علیه اسلام برنامه تولید می‌کند در مناظرات انتخاباتی کلینتون و ترامپ، ترامپ اسنادی را منتشر کرد که نشان می‌داد آمریکا خودش با ایجاد داعش به دنبال از بین بردن اعتقادات و سرزمین مسلمین است.

وی گفت: غرب برای اینکه بتواند به استعمار خود ادامه دهد نیاز به دشمن‌سازی و بیگانه‌سازی دارد و زمانی کمونیست‌ها را دشمنان خود می‌دانستند امروز مسلمین را عامل نگرانی خود معرفی می‌کنند تا توجیهی برای قتل عام مسلمین باشد و غرب در طول تاریخ این سیاست را ادامه داده است.

حجت‌الاسلام امامی تصریح کرد: آمریکایی‌ها اسلام را به گونه‌ای معرفی کرده‌اند که گویا اسلام و مسلمین می‌خواهند سرزمین آن‌ها را از دست‌شان بگیرند و بر آن‌ها حکومت کنند و یکی از کشیش‌های افراطی در آمریکا در برابر این برنامه‌های از پیش طراحی شده، گفته است که تنها را مقابله با اسلام سوزاندن قرآن کریم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: آمریکا به تمام کشورهای مورد هدف خود وارد شد و جنگ راه انداخت و یا آن را به استعمار خود در آورد و تنها کشوری که نتوانست استعلا یابد جمهوری اسلامی ایران است و نظریه پردازهای‌شان به صراحت اعلام کردند که باید با انقلاب اسلامی با جنگ هیبریدی و رسانه‌ای مقابله کرد و لذا بر همین اساس است که در عرض یک ساعت در امپراطوری رسانه‌های خود بیش از ۱۴۰ ساعت برنامه تولید می‌کنند.

وی تصریح کرد: ساخت بازی‌های موبایلی شورش‌محور یکی از طرح‌های دشمن برای جوانان ایرانی بود که از سال‌ها قبل راه اندازی کردند و در آن خشونت را به جوانان اعم از آتش زدن ماشین و منزل و ... آموزش می‌دهند و در مجموع دشمن برای از بین بردن اعتقادات اسلامی از مدیریت رسانه استفاده می‌کند.

حجت‌الاسلام امامی اغتشاش و نافرمانی مدنی را یکی دیگر از برنامه‌های دشمن برای ضربه به انقلاب اسلامی دانست و گفت: کتابی را «جین شات» برای آموزش راه‌های نافرمانی مدنی به رشته تالیف درآورد و بخشی از آن کتاب در سال ۸۸ در ستاد یکی از سران فتنه چاپ و تکثیر می‌شد و این نشان می‌دهد دشمن از بیست سال قبل برای ایجاد نافرمانی‌های مدنی و اغتشاش در ایران برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام
captcha