برگزاری «نشست علمداران» در استان مرکزی
کد خبر: 4091398
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۶

برگزاری «نشست علمداران» در استان مرکزی

معاون فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد در هفته وحدت در استان، از برپایی «نشست علمداران» با حضور اساتید متخصص از شهر قم خبر داد.

حجت الاسلام امیر طاهری، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مرکزی

حجت‌الاسلام امیر طاهری، معاون فرهنگی، اجتماعی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به اجرای برنامه‌های متعدد در سطح مساجد شهری و روستایی استان مرکزی، گفت: برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع «اعتقادی بودن مسأله وحدت» ویژه وعاظ، مسئولان هیئات مذهبی، کانون‌ها و مادحین تحت عنوان «نشست علمداران» با حضور اساتید تخصصی از شهر مقدس قم از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در 12 شهرستان استان در حال انجام است و این برنامه‌ها در سطح  مساجد شهری و روستایی ادامه دارد، اظهار کرد: وحدت موضوعی اعتقادی و برگرفته شده از مکتب اهل بیت(ع) است که باید به صورت اصولی و کاربردی مورد توجه قرار گیرد.

طاهری برگزاری نشست‌های تخصصی جهت تنویر افکارعمومی را از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده دانست و افزود: مداحان، وعاظ، مسئولان هیئات مذهبی از جمله افراد تأثیرگذار هستند که می‌تواند در شناخت جوانان و نوجوانان از سیره اهل بیت(ع) به ویژه نبی مکرم اسلام(ص) مؤثر واقع شوند.

انتهای پیام
captcha