بصیرت‌افزایی لازمه مقابله با توطئه‌های دشمنان است
کد خبر: 4091544
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

بصیرت‌افزایی لازمه مقابله با توطئه‌های دشمنان است

مسئول هماهنگی امور ایثارگران مازندران با تأکید بر اینکه بصیرت‌افزایی لازمه مقابله با توطئه‌های دشمنان است، بیان کرد: ما تابع منویات مقام‌ معظم رهبری هستیم و دلبستگان کدخدا بدانند با درایت و هوشیاری پلیس، نیروهای امنیتی و همکاری مردم توطئه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.

عبدالله ریاحی، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، نشست کارگروه ایثارگران دستگاه‌های اجرایی مازندران، 20 مهر‌ماه با هدف گرامیداشت هفته بسیج به میزبانی اداره‌کل راه و شهرسازی این استان برگزار شد.

عبدالله ریاحی، مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران مازندران در این نشست گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه ایثار و رشادت شهدا، جانبازان و آزادگان را فراموش نخواهد کرد. روحیه شهامت، شجاعت و استقامت را باید به نسل جوان انتقال داد.

وی با بیان اینکه شهدا با ایمان و اخلاص برای دفاع از اسلام و سرزمین اسلامی مجاهدانه تلاش کردند و امروز مهم‌ترین وظیفه ما تداوم راه آن‌هاست، افزود: ضمن قدردانی از نیروهای مردمی، بسیج و انتظامی در مهار حوادث اخیر باید بدانیم تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری رمز غلبه بر توطئه‌های گوناگون دشمنان است.

مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران مازندران با تأکید بر اینکه بصیرت‌افزایی لازمه مقابله با توطئه‌های دشمنان است، بیان کرد: ما تابع منویات مقام‌ معظم رهبری هستیم و دلبستگان کدخدا بدانند با درایت و هوشیاری پلیس، نیروهای امنیتی و همکاری مردم توطئه‌های آنان نقش بر آب خواهد شد.

ریاحی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی مهم‌ترین شاخصه برای مقابله با هرگونه نابسامانی و اغتشاش است به فرارسیدن هفته بسیج اشاره  کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری برنامه‌های هفته بسیج و قدردانی از جامعه بسیج و خانواده‌های شهدا پای کار باشند.

انتهای پیام
captcha