هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی اردکان گردهم جمع شدند
کد خبر: 4091664
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳

هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی اردکان گردهم جمع شدند

اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان اردکان به مناسبت هفته وحدت گرد هم آمدند و با جمع‌بندی اقدامات، فعالیت و راهبردهای این هیئت در آینده را ترسیم کردند.

نشست تخصصی هیئت اندیشه ورز بانوان قرآنی اردکانبه گزارش ایکنا از یزد، اعضای هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان اردکان به مناسبت هفته وحدت گرد هم آمدند و با جمع‌بندی اقدامات، فعالیت و راهبردهای این هیئت در آینده را ترسیم کردند.

شعبانعلی قانعی اردکانی، کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اردکان در این نشست با تشریح اهداف و انتظارات از هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان، بر لزوم ارائه طرح‌ها و ایده‌های ابتکاری برای ارتقا و توسعه فعالیت‌های قرآنی بانوان تأکید کرد.

نبی‌زاده، مسئول هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی اردکان نیز در این نشست گزارشی از جلسات و نشست‌های برگزار شده این هیئت ارائه داد.

یادآور می‌شود هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی اردکان از ابتدای خردادماه سال جاری تشکیل و تاکنون چندین جلسه تشکیل و مصوباتی در قالب ارائه طرح‌های قرآنی داشته است.

این هیئت متشکل از بانوان فعال قرآنی شهرستان اردکان است که در نظر دارد با تشکیل بانک اطلاعات فعالان قرآنی، تعامل مؤثری در راستای توسعه فعالیت‌های قرآنی با دستگاه‌ها و مجموعه‌های قرآنی بانوان شهرستان داشته باشد.

انتهای پیام
captcha