تمدید ثبت‌نام بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج
کد خبر: 4092736
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

تمدید ثبت‌نام بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج

ثبت‌نام بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج تا ۲۰ آبان‌ماه سال‌جاری تمدید شد، علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند با مراجعه حضوری به پایگاه و یا از طریق سایت quranbsj.ir اقدام کنند.

بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، ثبت‌نام بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج تا ۲۰ آبان‌ماه سال‌جاری تمدید شد. این مسابقات در بخش‌های فردی، گروهی، خانوادگی و ایده‌پردازی برگزار می‌شود.

مرحله شهرستانی، استانی و کشوری این مسابقات آذر، دی و بهمن‌ماه سال‌جاری برگزار خواهد شد و نفرات برتر مرحله استانی بهمن‌ماه امسال به مرحله کشوری مسابقات راه می‌یابند.

بخش فردی این مسابقات شامل رشته‌های «حفظ، صحیح‌خوانی، ترتیل‌خوانی، قرائت تحقیق و تقلیدی، مفاهیم کتاب صراط، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه» است.

بخش خانوادگی این مسابقات شامل «بخش گروهی ایده‌های نو در راستای جذب خانواده‌ها و گروه‌های ۳ تا ۴ نفره به آیات الهی و کلام امیرالمؤمنین و امام سجاد (ع)» است در این بخش هر یک از اعضای خانواده شامل پدر، مادر و فرزندان زیر ۱۰ سال و بالای ۱۰ سال می‌توانند شرکت کنند.

بخش ایده‌های برگزاری این مسابقات شامل چهار موضوع «تبدیل شدن همه مساجد به پایگاه‌های قرآنی، ترویج انس عمومی جامعه با قرآن به واسطه خواندن روزانه یک صفحه از قرآن توسط آحاد جامعه، تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن با روش‌های نوین و ایجاد فرهنگ عمومی همراه داشتن همیشگی قرآن جیبی در بین آحاد جامعه» است.

فعالان قرآنی و علاقه‌مندان به حضور در این مسابقات می‌توانند با مراجعه حضوری به پایگاه یا حوزه و یا از طریق سایت quranbsj.ir برای ثبت‌نام اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha