برگزاری یادواره شهدا روح ایثار و گذشت را در جامعه نهادینه می‌کند
کد خبر: 4093283
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲
امام‌جمعه بخش بهاران:

برگزاری یادواره شهدا روح ایثار و گذشت را در جامعه نهادینه می‌کند

امام جمعه بخش بهاران با بیان‌اینکه برگزاری یادواره شهدا روح ایثار و گذشت را در جامعه نهادینه می‌کند، تصریح کرد: رسالت امروز ما پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و بر همین اساس برگزاری یادواره شهدا تأثیر فوق‌العاده‌ای در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن دارد.

حجت الاسلام رضا زاده امام جمعه بخش بهاران در جلسه هماهنگی برگزاری یادواره

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام رضازاده، امام جمعه بخش بهاران در اولین جلسه هماهنگی برگزاری یادواره 294 شهید بخش بهاران که امروز، ۲۸ مهرماه در دفتر امام جمعه بخش بهاران برگزار شد، گفت: یکی از اولویت‌های فرهنگی ما، برگزاری یادواره‌های شهداست زیرا هرچه از فرهنگ جهاد و شهادت فاصله بگیریم از برخی ارزش‌ها دور خواهیم شد.

امام جمعه بخش بهاران تصریح کرد: ما باید تمام تلاش خود را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کار بگیریم برگزاری این یادواره موجب دلگرمی و تسلای دل خانواده‌های شهدا می‌شود، لذا اقدامات اولیه این مراسم انجام و نسبت به تشکیل ستاد یادواره شهدا نیز اقدام شده است.

حجت‌الاسلام رضازاده افزود: امروز هر چه در حوزه ایثار و شهادت کار کنیم کم است؛ فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا باید به نسل جوان انتقال داده شود. امید است با همدلی مردم و مسئولان، مراسمی در خور شأن شهدا همراه با تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان برگزار شود.

امام جمعه بخش بهاران با اشاره به سفارش به اطاعت از ولی‌فقیه در وصیت‌نامه‌های شهدا بیان کرد: امید است مسیری که با نام شهدا در آن قدم برمی‌داریم بر اعمال و رفتار ما نیز تأثیرگذار باشد. ما وظیفه‌داریم بستر و شرایط را برای برگزاری مراسمی مطلوب با توجه به وضعیت کنونی فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا روح ایثار و گذشت را در جامعه نهادینه می‌کند، افزود: رسالت امروز ما پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و بر همین اساس برگزاری یادواره شهدا و همچنین بیان زندگی‌نامه و خاطرات آنان برای نوجوانان و جوانان تأثیر فوق‌العاده‌ای در مبارزه با تهاجم فرهنگی دارد، بنابراین باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش مورد توجه قرار داد.

 

انتهای پیام
captcha