فراخوان چهارمین همایش ملی «خیر ماندگار» در کرمانشاه اعلام شد
کد خبر: 4093284
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

فراخوان چهارمین همایش ملی «خیر ماندگار» در کرمانشاه اعلام شد

فراخوان چهارمین همایش ملی خیر ماندگار با عنوان ظرفیت‌ها و کارکرد‌های نیکوکاری و وقف در پیشرفت ایران و ارزیابی وضعیت و چشم‌انداز آینده در کرمانشاه اعلام شد.

فراخوان چهارمین همایش ملی «خیر ماندگار»

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، فراخوان چهارمین همایش ملی خیر ماندگار با عنوان ظرفیت‌ها و کارکرد‌های نیکوکاری و وقف در پیشرفت ایران و ارزیابی وضعیت و چشم‌انداز آینده در کرمانشاه اعلام شد.

این همایش به همت پژوهشکده آلا با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه، دانشگاه اصفهان و همکاری برخی از مراکز معتبر علمی، پژوهشی و فرهنگی اسفندماه برگزار می‌شود.

عمومی پژوهشگران و علاقه‌مندان برای حضور در این همایش تا ۱۴ دی‌ماه فرصت دارند اصل مقالات خود را به دبیرخانه چهارمین همایش ملی خیرماندگار ارسال کنند.

همایش یاد شده در هفت محور «مباحث نظری حوزه پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف، تجربه‌های جهانی مربوط به پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف، مطالعه و ارزیابی تجربه‌های ملی مربوط به پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف، مطالعه و ارزیابی نقش نهاد‌های اجتماعی در پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف، آسیب‌ها و چالش‌های پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف، بازخوانی تجربه‌های خُرد و بستر‌های پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری و وقف در ایران و ایده‌های نو برای پیشرفت مبتنی بر نیکوکاری در ایران» برگزار می‌شود.

مخاطبان این همایش در سه گروه، اساتید، دانشجویان و پژوهشگران علاقه‌مند به حوزه وقف و نیکوکاری و فعالان مؤسسات خیریه و خیرین همچنین مدیران و کارشناسان دولتی مرتبط با وقف و نیکوکاری به فعالیت می‌پردازد، هستند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری این همایش می‌توانند به وب‌سایت همایش ملی خیرمانگار به نشانی conf.ala.org.ir مراجعه و یا با شماره ۰۹۹۱۲۰۶۹۰۴۳ در شبکه‌های مجازی ارتباط برقرار کنند. شماره تماس ۰۲۱۸۶۰۹۶۳۰۴ آماده پاسخگویی به سؤالات مخاطبان است.

انتهای پیام
captcha