نخبگان زمینه‌ساز پیشرفت کشور شده‌اند
کد خبر: 4093387
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸

نخبگان زمینه‌ساز پیشرفت کشور شده‌اند

امام جمعه کرمانشاه گفت: مسئولان باید قدر نخبگان کشور را بدانند، زیرا آنان زمینه‌ساز پیشرفت کشور شده‌اند و در چهار دهه اخیر آبروی ایران اسلامی را خریده‌اند.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با اشاره به اینکه پیشرفت‌های کشور قابل مقایسه با گذشته نیست، اظهار کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری نخبگان باید علم و دانش خود در مسیر پیشرفت کشور به کار گیرند.

وی افزود: مسئولان باید قدر نخبگان کشور را بدانند، زیرا آنان زمینه‌ساز پیشرفت کشور شده‌اند و در چهار دهه اخیر آبروی ایران اسلامی را خریده‌اند.

آیت‌الله علما با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان از هر طریقی سعی می‌کنند تا بین نخبگان و کشور فاصله ایجاد کنند تا مانع پیشرفت کشور شوند.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها زمینه‌ساز پیشرفت کشور هستند، افزود: دانشگاهیان و نخبگان باید با هوشیاری نقشه دشمنان را خنثی کنند.

وی با بیان اینکه علم و آگاهی رشد دهنده انسان است، اظهار کرد: استکبار جهانی پیشرفت ایران را تحمل نمی‌کند و در اغتشاشات اخیر دشمنان از احساسات و جهالت برخی جوانان سوءاستفاده کردند.

آیت‌الله علما با اشاره به اینکه استکبار جهانی همواره با تفکر جوانان ایرانی کار دارد، گفت: نظام استکبار خواهان این است که با شایعات و دروغ رسانه‌ای جوانان را نسبت به نظام اسلامی بدبین کند، اما بصیرت جوانان این کشور همواره نقشه‌های شوم دشمنان این کشور را خنثی کرده است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان تأکید کرد: اگر امروز در منطقه خاورمیانه و دنیا حرف اول را می‌زنیم به دلیل آگاهی و بصیرت ملت است که از لحاظ علمی رتبه برتری را دارد.

انتهای پیام
captcha