واگذاری اماکن تاریخی لرستان به بخش خصوصی
کد خبر: 4093590
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰

واگذاری اماکن تاریخی لرستان به بخش خصوصی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از واگذاری خانه‌های تاریخی و اماکن گردشگری این استان به بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری خبر داد.

عطا حسن‌پور، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان،به گزارش ایکنا از لرستان، عطا حسن‌پور، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان، امروز، ۳۰ مهر با اشاره به جلسه با دبیرکل انجمن سرمایه‌گذاران و کارآفرینان جزیره کیش، اظهار کرد: به‌منظور توسعه صنعت گردشگری در لرستان این نشست برگزار و راهکارهای همکاری دو جانبه در این راستا بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه لرستان به‌عنوان سرزمین تاریخ و طبیعت و پایتخت ژئوتوریسم ایران ظرفیت‌های ممتازی برای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دارد، افزود: آثار ارزشمند تاریخی و طبیعی از جمله قلعه زیبای فلک‌الافلاک خرم‌آباد و چندین خانه تاریخی، ۱۰۰ پل تاریخی، ۶۹ آبشار دائمی و همچنین صنایع دستی فاخر در استان در کنار آب و هوایی مطلوب و مردمی مهمان‌نواز فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری فراهم کرده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان اضافه کرد: آماده هر گونه همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای واگذاری خانه‌های تاریخی و اماکن گردشگری استان هستیم.

انتهای پیام
captcha