قرآن شفیع انسان در قیامت و برنامه جامع زندگی است
کد خبر: 4094030
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه گرگان:

قرآن شفیع انسان در قیامت و برنامه جامع زندگی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه گرگان گفت: قرآن شفیع انسان در قیامت و ارائه دهنده برنامه جامع زندگی است و اگر این قرآن صرف خواندن نباشد و تنها به تلاوت بسنده و همراه با تدبر و عمل باشد بسیار ارزشمند است‌.

حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگانبه گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، حجت‌الاسلام قاسم‌پور، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه گرگان در افتتاحیه بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خواهران بسیجی سپاه گرگان گفت: اگر ما قدر عافیت و نعمت‌ها را ندانیم، جامعه دچار ناهنجاری‌هایی می‌شود تا قدر نعمات را بفهمیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه گرگان افزود: قدر انقلاب اسلامی، حجاب، قرآن و امنیت را آن افراد متدینی می‌دانند که دوران طاغوت را درک کرده‌اند و مشکلات دینداری در آن زمان را چشیده‌اند.

قاسم‌پور بیان کرد: اگر انسان دنیا رو هم داشته باشد اما نعمت‌هایی چون امنیت و سلامتی را از او بگیریم در زندگی دچار مشکل خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان اظهار کرد: رسیدن به مقامات عالیه با نماز شب و قرآن شدنی است، همانطور که در بیان خصوصیات مؤمنین امام حسن عسگری(ع) می‌فرمایند مؤمن باید روزی ۵۰ آیه قرآن بخواند. زنگار‌های دل را با تلاوت قرآن میتوان از بین برد و چه بهتر اگر این تلاوت همراه با حفظ قرآن و تدبر در قرآن  باشد.

وی تصریح کرد: قرآن شفیع انسان در قیامت و ارائه دهنده برنامه کامل زندگی  است و اگر این قرآن صرف خواندن نباشد و تنها به تلاوت بسنده و همراه با تدبر و عمل باشد بسیار ارزشمند است‌.

انتهای پیام
captcha