زمینه چاپ و تولید آثار فاخر هنری در کردستان فراهم است
کد خبر: 4094297
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۰

زمینه چاپ و تولید آثار فاخر هنری در کردستان فراهم است

رئیس حوزه هنری استان کردستان با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حوزه هنری استان کردستان چندین اثر فاخر را تولید و عرضه کرده است، گفت: در راستای سیاست تولید محور حوزه‌ هنری در بخش‌های مختلف هنری زمینه برای چاپ و تولید آثار فاخر هنری فراهم شده است.

امین مرادی رئیس حوزه هنری استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، امین مرادی، رئیس حوزه هنری کردستان دیروز، دوم آبان‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان با اشاره به سیاست تولید محوری در حوزه هنری استان کردستان اظهار کرد: در این راستا تلاش می‌شود، در بخش‌های مختلف هنری زمینه برای چاپ و تولید آثار فاخر هنری فراهم شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون حوزه هنری استان کردستان چندین اثر فاخر را تولید و عرضه کرده است، افزود: انتشار آلبوم موسیقی، چاپ کتاب، تولید فیلم کوتاه و ... از جمله فعالیت‌ها و اقدامات شاخص حوزه هنری در راستای حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری در این استان به شمار می‌رود.

رئیس حوزه هنری کردستان برگزاری رویدادهای شاخص و محوری استانی و ملی در بخش‌های مختلف را از دیگر فعالیت‌های این نهاد ذکر و بیان کرد: به دلیل همراهی و اعتماد هنرمندان، حوزه هنری استان در طول سال فعالیت‌های مختلفی را در دستور کار قرار می‌دهد و این فعالیت‌ها با استقبال خوب مردمی هم برگزار می‌شوند.

وی ادامه داد: در ادامه فعالیت محوری حوزه هنری استان کردستان که حمایت از تولید آثار در بخش‌های مختلف هنری است، مجموعه اشعار فردین صادق ایوبی به همت حوزه هنری این استان چاپ و عرضه شده است.

مرادی در ادامه گفت: کتاب شعر «در تابلوهایم اسب سوار ندارد» مجموعه اشعار فردین صادق ایوبی است که در کتابی ۱۸۷ صفحه‌ای و به همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کردستان چاپ و عرضه شده است.

وی افزود: در این مجموعه که توسط نشر پرهیب منتشر شده است، کار صفحه‌آرایی اثر توسط آری عبدی انجام شده و طراحی جلد هم اثر هنرمند کاوه خدا کرمی می‌باشد.

رئیس حوزه هنری کردستان در پایان یادآور شد: در این اثر هنری در مجموع بیش از ۱۵۰ قطعه شعر به سبک شعر نو یا نیمایی به زبان فارسی جمع‌آوری شده و از ابتدای هفته جاری در کتاب فروشی‌های معتبر استان کردستان با قیمت ۸۰۰ هزار ریال عرضه شده است.

انتهای پیام
captcha