«یک خط روشنایی»؛ کافه کتابی برای بانوان اهوازی
کد خبر: 4096010
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

«یک خط روشنایی»؛ کافه کتابی برای بانوان اهوازی

مسئول واحد بانوان حوزه هنری خوزستان از راه‌اندازی کافه کتاب بانوان اهوازی با عنوان «یک خط روشنایی» به همت حوزه هنری خوزستان در اهواز خبر داد.

نشست آموزش نویسندگیبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری خوزستان، هاجر ساکیه، مسئول واحد بانوان حوزه هنری خوزستان اظهار کرد: همزمان با راه‌اندازی واحد بانوان حوزه هنری تصمیم گرفتیم فعالیت‌هایی‌ ویژه بانوان علاقه‌مند برگزار کنیم.

مسئول واحد بانوان حوزه هنری خوزستان افزود: در این راستا کافه کتاب بانوان اهوازی با عنوان «یک خط روشنایی» توسط دختران فعال در زمینه‌های فرهنگی و هنری تشکیل و استقبال خوبی از آن به خصوص از سوی دهه‌های 70 و 80 به عمل آمد.

وی اضافه کرد: طی نظرسنجی‌هایی که از سوی اعضای این کافه کتاب صورت گرفت، متوجه شدیم علاقه به نویسندگی در میان این دختران زیاد است از این رو برنامه‌ریزی شد که یک کارگاه نویسندگی مرتبط با فضایی که تشکیل شده بود، برگزار شود.

ساکیه با بیان اینکه سطح مقدماتی این کارگاه (6 آبان) در 2 نوبت برگزار شد تصریح کرد: مدرس این حوزه حجت‌الاسلام شفیعی بود و در نظر داریم در آینده دوره‌های سطح یک و پیشرفته را نیز برای علاقه‌مندان برگزار کنیم.

وی از جمله اهداف برگزاری این کارگاه را کشف و شناسایی بانوان مستعد و علاقه‌مندان این حوزه که به هر دلیلی دیده نشدند، دانست و یاد آور شد: در نظر داریم کارگاه‌های دیگری همچون عکاسی و یادداشت‌نویسی نیز برای علاقه‌مندان برگزار کنیم. 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
وصال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۸/۱۶ - ۲۰:۴۹
0
0
لطفا آدرس این کافه رو بفرستید
همچنین راه های ارتباطی‌تون رو
captcha