تبلیغات و بازاریابی؛ حلقه مفقوده گردشگری شهر یزد
کد خبر: 4096352
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳

تبلیغات و بازاریابی؛ حلقه مفقوده گردشگری شهر یزد

رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای شهر یزد، تبلیغات را حلقه مفقوده زنجیره گردشگری شهر یزد دانست و گفت: با تولید محتوا در شبکه‌های مختلف به‌ویژه فضای مجازی باید یزد را به همگان معرفی کرد.

بی بی فاطمه حقیرالسادات، شورای شهر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، بی‌بی فاطمه حقیرالسادات، رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای اسلامی شهر یزد، 10 آبان ماه در جلسه این کمیسیون گفت: طراحی پارک‌های موضوعی و مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی و گردشگری برای افزایش شور و نشاط اجتماعی، همچنین ماندگاری گردشگران ضرورت دارد.

حقیرالسادات ادامه داد: توجه به مدیریت و ایجاد جاذبه‌های تفریحی ورزشی، از جاذبه‌های مکمل گردشگری است که بسیار برای شهر یزد مورد نیاز به شمار می‌رود، لازم است بازآفرینی شهری در یزد رخ دهد و در سطح شهر مجتمع‌های فرهنگی، ورزشی، رفاهی و گردشگری ایجاد شود.

وی ادامه داد: طراحی پارک‌های موضوعی نیز ضرورت دارد تا برای عموم مردم شهر برنامه‌ریزی شود و بتوانند اوقات فراغت خود را در این مجموعه‌ها سپری کنند، وجود چنین پارک‌هایی ضمن اینکه هیجان شهروندان تخلیه می‌شود، می‌تواند کارکرد فرهنگی و آموزشی در حوزه گردشگری نیز داشته باشد.

رئیس کمیسیون گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی شورای اسلامی شهر یزد، درخصوص تبلیغات و بازاریابی گردشگری شهر یزد گفت: تبلیغات حلقه مفقوده زنجیره گردشگری شهر یزد است و با تولید محتوا در شبکه‌های ملی و اجتماعی و به خصوص مجازی می‌توان شهر یزد را به همگان معرفی کرد. 

حقیرالسادات افزود: به نظر بسیاری از کارشناسان گردشگری، ضرورت دارد افتخارات بین‌المللی و میراثی شهر یزد در دنیا از طریق رسانه و تبلیغات معرفی شود.

وی در پایان تأکید کرد: در کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر یزد به این موضوع توجه ویژه خواهد شد و با استفاده از ظرفیت کارشناسان مختلف در حوزه‌های تبلیغات، در زمینه گسترش تبلیغات گردشگری گام‌های مؤثری برداشته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha