هنر مردان خدا دفاع از ارزش‌های اسلامی است
کد خبر: 4096500
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی:

هنر مردان خدا دفاع از ارزش‌های اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه نسبت به انقلاب اسلامی و ارزش‌های دینی در کشور مسئولیت سنگینی داریم گفت: امروز هنر مردان خدا دفاع از ارزش‌های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم است.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 11 آبان در جلسه درس اخلاق مدیران استان که در بیت امام جمعه اراک برگزار شد، با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی مدیران در تحقق آرمان‌های انقلاب، ادامه داد: در شرایط فعلی لازم است با همت‌های بلند و بصیرت‌افزایی و آینده‌نگری امید را در جامعه تقویت و تزریق کرده و دشمنان را از کرده خود پشیمان کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی به اقدامات ساختارشکنانه عده‌ای از دانشجویان در روزهای اخیر اشاره کرد و افزود: این اقدامات خارج از شأن دانشگاه و دانشجو است. تمامی جوانان اعم از دانشجو و غیردانشجو باید هوشیار باشند؛ چراکه دشمنان با فریب و نیرنگ قصد دارند که جوانان را از مسیر علم‌آموزی و کسب مهارت دور نگه دارند. دشمنان با ترویج فرهنگ غرب به دنبال ایجاد رفتارهای ساختارشکنانه همچون کشف حجاب هستند و با بروز این اقدامات می‌خواهند جوانان ما را منحرف کنند.

وی ضرورت تبیین تاریخ و تحلیل درست از حوادث قبل و پس از پیروزی انقلاب برای دانش‌آموزان و دانشجویان از سوی متولیان امر خواستار شد و اظهار کرد: در هر جایگاه و مقامی که هستیم نسبت به انقلاب اسلامی، ارزش‌های دینی و انقلابی در کشور مسئولیت سنگینی داریم و امروز هنر مردان خدا دفاع از ارزش‌های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اهم اولویت کاری مسئولان را خدمت صادقانه به مردم دانست و ادامه داد: به برکت پیروزی انقلاب، دامنه وسیعی از خدمت‌رسانی ایجاد شده است که باید قدردان این فرصت باشیم. در طول 43 سال اخیر فرهنگ استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی در کشور حاکم‌ شده و تمام قد مقابل توطئه‌های استکبار جهانی مقاومت کرده و آنان را وادار به تسلیم کرده است.

وی اضافه کرد: توهین به ارزش‌های اسلامی و زیر سؤال بردن سنت‌های دینی و انقلابی خیانت به آرمان شهدا است. توهین به روحانیت و به شهادت رساندن طلبه جوانی که با نثار جان خود از ارزش‌های دینی دفاع می‌کند خیانت به شهداست. شهید آرمان علی‌وردی مورد ظلم و ستم افراد شیطان‌صفت قرار گرفت و با نثار خون و جان خود در دفاع از اسلام و انقلاب خوش درخشید. وجود افرادی همچون این شهید نشان از زنده بودن ارزش‌های انقلاب دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با تأکید براینکه هوشیاری مردم و حضور آگاهانه آنان در صحنه فتنه و توطئه دشمنان را خنثی می‌کند، ادامه داد: همه ما در دفاع از  حق و حقیقت رسالت مهمی بر دوش داریم. هنر ورشکسته‌های سیاسی، مزدوران آمریکایی و جیره‌خواران رژیم صهیونیستی ترور و کشته‌سازی است و افکار پلید و شیطانی خود را با ترور شخصیت‌های اثرگذار یا مظلوم همچون شهدای شاهچراغ(ع) دنبال می‌کنند. دشمن در ایران تجزیه کشور و ساختن سوریه‌ای دیگر را هدف گرفته است. آنان بدانند ملت ایران هیچگاه فریب اهداف شیطانی آنان را نخواهند خورد.

نماینده ولی‌فقیه در استان ادامه داد: مردم ایران و استان مرکزی در دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام و مقابله با رویدادهای اخیر خوش درخشیدند. هیئت‌های مذهبی، جامعه روحانیت و جامعه قرآنی در دفاع از ارزش‌های اسلامی در چند شب گذشته به صورت خودجوش به میدان آمده و بسیار خوب عمل کردند.

وی در پایان گفت: ملت ما با فرهنگ عاشورا و اربعین زنده است و با تمسک از این فرهنگ هیچ‌گاه زیر بار ظلم و زورگویی دشمنان نمی‌رود. ملت ایران با وجود داشتن فرهنگ انقلابی و عاشورایی فریب دروغ‌پردازی و دروغ‌سازی دشمنان را نمی‌خورند و با صلابت‌تر از همیشه در میدان حاضر هستند.

انتهای پیام
captcha