همدلی بین مردم و مسئولان؛ زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه کشور
کد خبر: 4096960
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹

همدلی بین مردم و مسئولان؛ زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه کشور

امام جمعه سنندج گفت: همدلی بین مردم و مسئولان زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه کشور در تمام عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و نظامی خواهد بود و تبدیل شدن ایران اسلامی به قدرت‌ بزرگ جهان نتیجه همین همدلی مردم و مسئولان بوده است.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 13 آبان‌ماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با تأکید بر تلاش دولت برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اظهار کرد: نبود اشتغال، بیکاری و مسکن از جمله مشکلات کنونی مردم بوده است که این امور باید اولویت کاری مسئولان و دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

وی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و افزود: مردم ایران و به ویژه کردستان هرگز دنبال ناامنی نیستند و خون‌هایی که در کشور ریخته می‌شود برای همه نگران‌کننده است.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه مردم به مشکلات معترض هستند، بیان کرد: مسئولان باید با پیروی از بیانات و دستورات مقام معظم رهبری مسیر رفع مشکلات را هموار کنند.

وی ادامه داد: همدلی بین مردم و مسئولان زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه کشور در تمام عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و نظامی خواهد بود و تبدیل شدن ایران اسلامی به قدرت‌ بزرگ جهان نتیجه همین همدلی مردم و مسئولان بوده است.

ماموستا رستمی امنیت را خط قرمز مردم کردستان دانست و افزود: مردم این استان از اوایل انقلاب و همچنین دوران دفاع مقدس تجربه تلخ ناامنی را داشته‌اند، پس امروز برای حفظ امنیت به کسی اجازه تعدی و تعرض نمی‌دهند.

وی در ادامه گفت: ایمان، صبوری، ولایت‌مداری، وحدت و همدلی، وطن‌دوستی، زمان‌شناسی و دشمن‌شناسی مؤلفه‌های اصلی در پیروزی ملت ایران در انقلاب و جنگ تحمیلی بود و این مؤلفه‌ها باید نقشه راه امروز مردم و مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه سنندج در پایان ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم سنندج در راهپیمایی ۱۳ آبان، یادآور شد: ۱۳ آبان یادآور ایستادگی دانش‌آموزان در برابر ظلم و نماد استکبار ستیزی ملت ایران است.

انتهای پیام
captcha