مشارکت البرزی‌ها در جشنواره «فجر تا فجر»
کد خبر: 4097156
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱

مشارکت البرزی‌ها در جشنواره «فجر تا فجر»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از برگزاری جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» در این استان، هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد و گفت: علاقه‌مندان تا 20 آذرماه سال جاری فرصت دارند که در این جشنواره شرکت کنند.

سعید جابری انصاری سرپرست اداره‌کل ارشاد البرز

سعید جابری‌انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر» در این استان، هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: مخاطبان این جشنواره در حوزه کودکان و دانش‌آموزان سنین ۳ تا ۱۸ سال و در حوزه بزرگسالان افراد ۱۸ سال به بالا بوده و شامل اقشار مختلفی چون دانشجویان، طلاب، فرهنگیان، هنرمندان، پژوهشگران، اعضای هیئت‌ علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، فرهنگیان و مربیان است.

این مسئول بیان کرد: مسجد و نماز و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی، نماز در منشور فکری امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای، نماز و حکمرانی اسلامی، نماز و اصلاح فرهنگ جامعه به نماز و بیانیه گام دوم انقلاب، نماز و آثار اقتصادی آن در مبارزه با فساد و فقر، نماز و خانواده تراز اسلامی و نماز و دفاع مقدس از محورهای این جشنواره است.

جابری‌انصاری تصریح کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تا پایان دی‌ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده و در روز نخست بهمن‌ماه سال جاری نیز نتایج استانی این جشنواره اعلام می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: مرحله استانی جشنواره نماز فجر تا فجر تا ۲۰ آذرماه سال جاری ادامه دارد و مرحله کشوری نیز از ۲۰ آذرماه تا پنجم بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی توضیح داد: علاقه‌مندان در مهلت اعلام شده می‌توانند از طریق سامانه noor.namaz.ir نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود در بخش‌های فرهنگی و هنری، ادبی، علمی و پژوهشی، طرح‌های گرافیکی و سرگرمی و آموزشی اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha