طرح ملی تلاوت با حضور ۲۱۲ شرکت‌کننده در میناب آغاز شد
کد خبر: 4097183
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

طرح ملی تلاوت با حضور ۲۱۲ شرکت‌کننده در میناب آغاز شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب از آغاز یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌ا‌لرضا(ع) در این شهرستان با حضور ۲۱۲ نفر شرکت‌کننده خبر داد و گفت: شهرستان میناب نماینده استان هرمزگان در اجرای این طرح است.

طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب الرضا

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن کریم، مصطفی کریمی‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میناب، امروز، 14 آبان ماه، در مراسم آغازین کلاس‌های طرح ملی تلاوت قرآن کریم در استان هرمزگان که در شهر میناب برگزار شد، اظهار کرد: در این دوره ۲۱۲ نفر از نوجوانان و جوانان در طرح ملی قرآن کریم ثبت‌نام کردند و از این حیث میناب در کشور مقام دوم را به دست آورده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان میناب از ظرفیت بالایی در زمینه قرآنی برخوردار است و شرایط تبدیل شدن به قطب قرآنی را دارد، افزود: طرح ملی تلاوت قرآن کریم یک طرح موفق است و تلاش مدیران شهرستانی و استانی شناسایی استعدادها در زمینه قرآنی است.

حجت‌الاسلام مفید سهرابی، مجری طرح ملی تلاوت قرآن کریم شهرستان میناب نیز در این مراسم عنوان کرد: از مجموع ۲۱۲ نفر شرکت‌کننده در یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قرآن کریم ۱۰۰ نفر پسر و ۱۱۲ نفر دختر هستند. همه کلاس‌های آموزشی طرح ملی تلاوت قرآن کریم در میناب به صورت مجازی برگزار می‌شود و در این کلاس‌ها شرکت‌کنندگان همه مراحل اجرای قرائت‌های اثرگذار را فرا می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha