برگزاری رویداد اردبیل 2023 نیازمند عزم جدی همگانی است
کد خبر: 4097966
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

برگزاری رویداد اردبیل 2023 نیازمند عزم جدی همگانی است

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: برگزاری رویداد اردبیل 2023 نیازمند عزم جدی همگانی است.

کشورهای عضو اکوبه گزارش ایکنا از اردبیل، فردین عینی، سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی استان اردبیل، 16 آبان‌ماه، در جلسه با شهردار اردبیل اظهار کرد: رویداد اردبیل 2023 فرصت مهمی برای استان به شمار می‌رود که اردبیل برای اولین بار میزبان یک رویداد بین‌المللی گردشگری است و استفاده از این فرصت می‌تواند گردشگری را به محور توسعه استان تبدیل کند.

سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی استان اردبیل افزود: توسعه گردشگری خارجی به برنامه‌ریزی نیاز دارد که رویداد اردبیل 2023 مهم‌ترین برنامه ما در این راستا است و شهرداری اردبیل می‌تواند نقش مهمی در برگزاری رویداد داشته باشد.

محمود صفری، شهردار اردبیل نیز در این جلسه گفت: اهمیت رویداد اردبیل 2023 قابل چشم‌پوشی نیست و نیاز است که کل استان برای برگزاری این رویداد و بهره‌برداری مطلوب از آن بسیج شوند.

وی افزود: ما در شهرداری اردبیل به اهمیت گردشگری واقف هستیم و هر رویدادی که با محوریت گردشگری در شهر اردبیل برگزار شود با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همکاری می‌کنیم.

صفری تاکید کرد: در حوزه تبلیغات شهری و محیطی، شهرداری اردبیل آمادگی دارد از تمام امکانات در جهت مردمی سازی رویداد استفاده کند و همچنین منطقه نمونه گردشگری شورابیل برای برگزاری برنامه‌های مختلف در رویداد اردبیل 2023 آماده است.

صفری همچنین با اشاره به آماده‌سازی شهر برای رویداد اردبیل 2023 و تلاش برای ساماندهی میوه‌فروش‌های وانتی که موجب ایجاد ترافیک و ایجاد اختلال در زیباسازی شهری می‌شوند، ادامه داد: سرویس‌های بهداشتی عمومی شهر اردبیل یکی دیگر از نیازهای اساسی برای میزبانی از مسافران است که در این راستا اکثر سرویس‌ها ساماندهی شده‌اند و مابقی نیز تا شروع رویداد آماده می‌شوند.

انتهای پیام
captcha