مردم از اصول بنیادین انقلاب اسلامی دست نمی‌کشند
کد خبر: 4098036
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴

مردم از اصول بنیادین انقلاب اسلامی دست نمی‌کشند

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقشار مختلف مردم هرگز از اصول بنیادین انقلاب اسلامی دست نمی‌کشند، گفت: مردم در طول 43 سال گذشته ثابت کرده‌اند که همواره پشتیبان نظام و ولایت هستند.

مهدی عیسی زاده نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامیمهدی عیسی‌زاده، نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، ضمن قدردانی از اقشار مختلف مردم برای حضور باشکوه و حداکثری در راهپیمایی 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی در طول 43 سال گذشته ثابت کرده‌اند، هرگز از اصول بنیادین انقلاب اسلامی دست نمی‌‌کشند و همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده و راه شهدای گلگون‌کفن را ادامه می‌دهند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: هرموقع احساس نیاز شده است، آحاد جامعه در پاسخگویی به شرارت‌های دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنها آمریکای جهانخوار در صحنه حاضر بوده‌اند و با صدای رسا غریو مرگ بر آمریکا سر داده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با ایادی استکبار جهانی در ملت ما از ریشه‌های دیرینه برخوردار است و موضوعی نیست که امروز به آن رسیده باشند، چراکه گام برداشتن در مسیر مبارزه با طاغوت توصیه قرآنی است.

عیسی‌زاده اضافه کرد: سردمداران آمریکا این را باید بدانند که هر چقدر دست به شرارت بزنند و دسیسه‌چینی کنند، خون شهیدان به ناحق ریخته شده در ایران اسلامی، اجازه نمی‌دهد، آنها به اهداف شوم خود دست پیدا کرده و در منطقه برای خود جایگاهی فراهم کنند.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی مبارزه با استکبار و استعمار جهانی را یک حرکت معقول، منطقی و جاافتاده در بین ملت ایران دانست و گفت: کنش و واکنش‌هایی که در این زمینه شکل می‌گیرد، نباید صرف حرکت هیجانی و احساسی بدانیم، چراکه حافظه تاریخی ملت ایران مملو از جنایات دشمنانش است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی که امروز می‌بینیم، با آمریکای قبل از انقلاب یا سال‌های نخست انقلاب به هیچ‌عنوان تغییر نکرده، حتی خبیث‌تر شده است، اضافه کرد: تحمیل جنگ هشت ساله به ایران، ایجاد و تسلیح گروهک‌های تروریستی، تحریم اقتصادی، تحریم دارویی و ... فقط گوشه‌ای از خباثت‌های آمریکا علیه کشور ماست، بنابراین سران این کشور برای همیشه در مواجهه با ملت ما همچون یک شیطان بزرگ قلمداد می‌شود.

انتهای پیام
captcha