حضور ورزشکاران ایرانی در سکوهای قهرمانی برای دشمن قابل تحمل نیست
کد خبر: 4098134
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۷

حضور ورزشکاران ایرانی در سکوهای قهرمانی برای دشمن قابل تحمل نیست

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قم گفت: ایران اسلامی امروز در عرصه های مختلف ورزشی در دنیا حرف برای گفتن دارد و دشمنان این امر قابل تحمل نیست که ایران در سکوهای قهرمانی جهان می ایستند.

به گزارش ایکنا از قم، ابراهیم سانی‌خانی، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قم، در اجلاسیه شهدای ورزش و جوانان استان که در آستانه برگزاری کنگره ملی 6090 شهید قم ظهر امروز ۱۷ آبان‌ماه، در سالن همایش خانه جوان برگزار شد اظهار کرد: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدای گرانقدر و ایثارگری‌های خانواده‌های معظم شهدا است که باید قدردان آن باشیم.

وی گفت: امروز دشمن نمی‌تواند عزتمندی ایران اسلامی را ببیند و این موضوع بزرگی است که آمریکا با همه قدرت در برابر ملت ایران ایستاده است و البته نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

سانی‌خانی با اشاره به پشرفت‌های کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌های دفاع مقدس افزود: انقلاب اسلامی در این سال‌ها به دستاوردهای بزرگی دست یافته و قله‌های بزرگی را فتح کرده و این در حالی است که پیروزی‌ها در شرایطی که سخت‌ترین تحریم‌ها علیه کشور اعمال شده صورت گرفته است.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان قم گفت: جوانان و رزمندگان ما امروز همانند دوران دفاع مقدس در خلیج فارس با نیروهای متخاصم آمریکایی برخورد و به آنان گوشزد می‌کنند که در این منطقه نباید دنبال ماجرا جویی باشند و این نشان از قدرت ملت ایران است.

وی افزود: ایران اسلامی امروز در عرصه‌های مختلف ورزشی در دنیا حرف برای گفتن دارد و دشمنان از اینکه ایران در سکوهای قهرمانی جهان می‌ایستند برایشان قابل تحمل نیست و از این بابت نگران هستند و هراس دارند.

سانی‌خانی یادآور شد: در شش ماه اخیر بالغ بر ۱۷ نفر از ورزشکاران استان قم به عناوین قهرمان جهان دست یافتند و رتبه کشوری قم در رقابت‌های استعدادهای برتر المپیاد ورزشی جز ده استان اول است و در کنار برخی از استان‌هایی که شهرستان‌های بسیاری دارند قرار داریم.

انتهای پیام
captcha