اعلام زمان‌بندی بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج
کد خبر: 4098855
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹

اعلام زمان‌بندی بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج

مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: زمان‌بندی بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات اعلام شده است.

مسابقات قرآن و عترت بسیجبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام داود سلامت، مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، ۲۱ آبان‌ماه، در جلسه هماهنگی برگزاری  بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در اردبیل اظهار کرد: با توجه به تمدید مهلت ثبت‌نام در بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج کشور تا ۲۰ آبان‌ماه ۱۴۰۱، زمان‌بندی برگزاری مسابقات در بخش‌های مختلف نیز تغییر پیدا کرده است.

وی افزود: بر همین اساس مرحلۀ حوزه از تاریخ ۱ تا ۱۰ آذرماه، مرحلۀ ناحیه ۲۰ تا ۳۰ آذرماه و ارزیابی اولیه مرحله استان ۵ الی ۱۰ دی ماه خواهد بود. همچنین مرحلۀ استانی ۱۰ تا ۱۶ دی ماه، ارزیابی اولیه کشوری ۲۰ الی ۳۰ دی ماه و برگزاری مرحله نهایی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برپا می‌شود.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج در سایت quranbsj.ir ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha