دبیرستان‌های صدرا بهترین جایگاه برای توسعه فرهنگ دینی در جامعه هستند
کد خبر: 4099945
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰

دبیرستان‌های صدرا بهترین جایگاه برای توسعه فرهنگ دینی در جامعه هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه مدارس صدرا از رویش‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و بهترین جایگاه برای توسعه فرهنگی دینی در جامعه هستند، گفت: دبیرستان‌های صدرا می‌توانند در تربیت و پرورش نخبگان دینی نقش مؤثری ایفا کنند.

بازدید از دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان امروز، ۲۴ آبان‌ماه در بازدید از دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی (صدرا) شهرستان قروه با بازدید از فضای فیزیکی این مدرسه گفت: مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در زمینه صیانت از ارزش‌های دینی و میراث وحی فعالیت دارند.

وی به نقش این مدارس در رشد و توسعه فرهنگ دینی در جامعه پرداخت و افزود: نقش دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی صدرا، تربیت انسان‌های متعهد به اسلام، انقلاب و مبلغان دینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه مدارس صدرا از رویش‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و بهترین جایگاه برای توسعه فرهنگی دینی در جامعه هستند، افزود: دبیرستان‌های صدرا می‌توانند در تربیت و پرورش نخبگان دینی نقش مؤثری ایفا کنند.

وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر چهار دبیرستان علوم و معارف اسلامی در سطح استان کردستان فعال است.

 زهره اسدی، مدیر مدرسه دخترانه علوم معارف صدرا شهرستان قروه در این بازدید با اشاره به برخی از مشکلات مدرسه از مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان درخواست حمایت مالی برای رسیدگی بیشتر به این فضای آموزشی کرد.

گفتنی است؛ در پایان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان مسائل و مشکلات این دبیرستان را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد و نسبت به رفع مشکلات قول مساعد داد.

انتهای پیام
captcha