ارائه کتب فاخر ۹ کشور جبهه مقاومت در نمایشگاه ملی دفاع مقدس
کد خبر: 4100451
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

ارائه کتب فاخر ۹ کشور جبهه مقاومت در نمایشگاه ملی دفاع مقدس

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه گفت: آثار فاخر 9 کشور جبهه مقاومت در یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت و پایداری عرضه شد که این کتب مورد استقبال مخاطبان و بازدیدکنندگان نیز قرار گرفت.

عبدالرضا آزادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاهبه گزارش ایکنا از قم، عبدالرضا آزادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه، در مراسم اختتامیه نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی، مقاومت  و پایداری که شب گذشته، 26 آبان‌ در مجتمع امام خمینی(ره) گلزار شهدای قم برگزار شد، با بیان اینکه تلاش و کوشش در راستای معرفی شهدا به نسل جوان توفیق و افتخاری بزرگ است، گفت: در این فرصت از از تلاش‌های انجام شده توسط مجموعه‌های مختلف در راستای برپایی نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس تقدیر می‌کنم.

وی ضمن تقدیر از حضور ناشران در این نمایشگاه ملی ادامه داد: ناشران از نقاط مختلف کشور به قم آمده و در این نمایشگاه حضور پرشوری دارند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج بیان کرد: ما شاهد استقبال مطلوب مردم شهیدپرور استان قم از نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس هستیم و این استقبال نشان از میزان فرهیختگی مردم قم است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین عرصه‌های هنر کتاب است، عنوان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم نیز مطرح کردند برای انتقال پیام شهدا به نسل جوان باید از ابزار هنر استفاده کرد.

آزادی از تقارن نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با هفته ملی هفته کتابخوانی یاد کرد و گفت: این تقارن مبارکی بود که موجب افزایش استقبال مخاطبان از این نمایشگاه شد.

وی از ارائه پر مخاطب‌ترین کتاب‌های چاپ شده در حوزه دفاع مقدس در این نمایشگاه یاد کرد و گفت: آثار فاخر 9 کشور جبهه مقاومت در این نمایشگاه عرضه شد که مورد استقبال مخاطبان و بازدیدکنندگان نیز قرار گرفته است.

آزادی با اشاره به برگزاری برنامه‌های جانبی در نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، گفت: در این نشست‌‌های نقد و بررسی کتاب‌های مختلفی انجام و از برخی کتب در حوزه دفاع مقدس نیز رونمایی شد.

یادآور می‌شود، امروز 27 آبان‌ آخرین روز فعالیت یازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در شهر مقدس قم است.

انتهای پیام
captcha