جشنواره «ایده‌ها، تجربیات برتر و خلاقیت» در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4100990
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸

جشنواره «ایده‌ها، تجربیات برتر و خلاقیت» در کردستان برگزار می‌شود

رئیس آموزش‌وپرورش استثنایی استان کردستان گفت: جشنواره «ایده‌ها، تجربیات برتر وخلاقیت» ویژه کارشناسان و مدیران آموزش وپرورش استثنایی استان برگزار می‌شود.

مدارس استثنایی

طالب محمدی، رئیس آموزش‌و‌پرورش استثنایی استان کردستان درگفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه جشنواره «ایده‌ها، تجربیات برتر و خلاقیت» در کردستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این جشنواره با هدف تقویت خلاقیت و ارتقای توانمندی، ایجاد شبکه ارتباطی فعالان حوزه تعلیم و تربیت، شناسایی نیروهای خلاق عرصه تعلیم و تربیت و گردآوری ایده‌های تربیتی و تجربیات نوآورانه در حوزه آموزش‌وپرورش استثنایی استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: مدیران مدارس استثنایی، مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری، مراکز مشاوره و کارشناسان آموزش وپرورش استثنایی می توانند با ارائه تجربیات و پژوهش‌های خود در این جشنواره شرکت کنند.

رئیس آموزش‌و‌پرورش استثنایی استان کردستان بیان کرد: بر اساس شیوه‌نامه اجرایی جشنواره ایده‌ها، تجربیات برتر و خلاقیت، همکاران شاغل در مدارس استثنایی و مراکز آموزشی توانبخشی استان تا 20 آذرماه جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه استانی این جشنواره واقع در حوزه آموزش اداره استثنایی استان ارسال کنند.

وی محورهای جشنوار را تجارب برتر مدیریتی مبتنی بر خلاقیت در حوزه‌های آموزشی، پرورشی، توانبخشی و ایده‌ها، ابتکارات فردی و حرفه‌ای، اقدامات نوین و مؤثر خلاقانه در جهت مدیریت و رهبری آموزشی ذکر کرد.

محمدی گفت: این جشنواره در راستای شناسایی، مستندسازی، معرفی و ثبت ابتکارات آموزشی، تربیتی و مشاوره‌ای فرهنگیان به منظور زمینه‌سازی برای تحقق هدف‌های عملیاتی و راهکارهای ذیل آن‌ها در سند تحول بنیادین برگزار می‌شود.

رئیس آموزش‌و‌پرورش استثنایی استان کردستان اظهار کرد: همکاران شرکت‌کننده در این جشنواره علاوه بر مشارکت در یک رقابت سالم علمی با هدف به نمایش گذاشتن توانمندی‌های حرفه‌ای خود، در راستای کیفیت‌بخشی و ترویج روش‌های خلاقانه در حیطه آموزش گام بر می‌دارند.

وی با بیان اینکه تلاش ما بهبود فرآیندهاست که آن هم تنها بخشی از نوآوری است، یادآور شد: خلاقیت امری ذهنی است و وقتی به محصول تبدیل می‌شود، نوآوری متولد می‌شود.

انتهای پیام
captcha