برگزاری مراسم افتتاح نهمین سوگواره «نگین شکسته» در مشهد
کد خبر: 4105442
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸

برگزاری مراسم افتتاح نهمین سوگواره «نگین شکسته» در مشهد

مراسم افتتاحیه نهمین دوره سوگواره «نگین شکسته» در جمع عزاداران فاطمی در محل برج آسمان برگزار شد.

نمایش آیینی نگین شکستهبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، مراسم افتتاحیه سوگواره «نگین شکسته» با حضور جمعی از مسئولان در جمع عزاداران فاطمی برگزار شد.

در این مراسم که به منظور بزرگداشت شهادت حضرت صدیقه کبری(س) شامگاه، 16 آذرماه در محل برج آسمان برگزار شد، مهدی شب‌زنده‌دار از فقهای شورای نگهبان، بیان کرد: زندگی ما باید فاطمی باشد، حضرت فاطمه زهرا در دفاع از حق و راه صحیح جان خود را تقدیم کرد و هر چه از عهده ایشان برمی‌آمد، در این راه فروگذار نکرد.

وی ادامه داد: بانوان در این دنیای پر آشوب بانوان باید راه حضرت زهرا (س) را با حفظ حجاب، عفاف و دل در گرو ولایت دادن خود ادامه دهند و آنچه مد نظر آن بزرگوار است را در زندگی اجتماعی، اقتصادی، خانوادگی و سایر ابعاد زندگی خود پیاده کنند.

شب‌زنده‌دار اظهار کرد: امید است این قلیل توسلات مورد توجه حضرت زهرا(س) قرار گیرد و با شفاعت حضرتش مشکلات جامعه اسلامی برطرف شود.

نهمین سوگواره نگین شکسته همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) به صورت اجرای نمایش است که از 16 آذرماه تا 6 دی ماه به مدت 20 شب برای همه مردم در سه زمان مختلف برگزار می‌شود و در حاشیه این نمایشنامه، نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی نیز برپاست.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت رایگان بلیت شرکت در مراسم به وب‌سایت حسینیه آل‌یاسین مراجعه کنند.اجرای این نمایش در ساعات ۱۷، ۱۹ و ۲۱ و در طبقه سیزدهم برج آسمان واقع در میدان ۱۷ شهریور مشهد است.

انتهای پیام
captcha