فراخوان پژوهشی کانون‌های مساجد کردستان منتشر شد
کد خبر: 4106110
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

فراخوان پژوهشی کانون‌های مساجد کردستان منتشر شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان از اعلام فراخوان پژوهش در ستاد فهما استان خبر داد و گفت: این فراخوان در بخش‌های کتاب، پایان‌نامه، نشریه، نشست علمی - پژوهشی و مقاله اعلام شده است.

فراخوان هفته پژوهش

به گزارش ایکنا از کردستان، بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان امروز، 20 آذرماه در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: ستاد کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان کردستان در راستای ترویج و تشویق به پژوهش بین اعضای کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان، کارکنان و تجلیل از مقام شامخ علمی پژوهشگران، فراخوان پژوهشی در پنج بخش مختلف ذکر کرد.

وی با بیان اینکه این فراخوان به مناسبت هفته پژوهش برگزار می شود، افزود: این فراخوان در بخش‌های کتاب، پایان‌نامه، نشریه، نشست علمی - پژوهشی و مقاله اعلام شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان با اشاره به شرایط شرکت در این فراخوان بیان کرد: فراخوان پژوهش در کلیه حوزه‌های که در راستای اهداف سازمانی و رسالت کانون‌های مساجد باشد، پذیرفته می‌شود.

وی داشتن مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای کتاب‌های پژوهشی، داشتن نمره کسب شده برای پایان نامه‌ها در یکی از مقاطع تحصیلی تکمیلی، آثار مربوط به سال‌های ۱۴۰۰ و۱۴۰۱، عضو بودن پژوهشگر در یکی از کانون‌های تابعه استان را از دیگر شرایط شرکت در این فراخوان برشمرد.

کیامهر گفت: مقالات باید دارای درجه علمی ISI،ISC ، علمی پژوهشی، علمی ترویجی، Q1، Q2، Q3 ،Q4 ثبت شده در یکی از مجلات یا ژورنال‌های معتبر و یا پایگاه‌های استنادی بالا باشد.

وی اظهار کرد: افرادی که از نظر هیئت داوران بیشترین امتیاز را کسب کنند با اعطای جوایز نفیس و لوح تقدیر هفته پژوهش تجلیل می شود و به پژوهش‌هایی که در راستای تقریب، مساجد، جهاد تبیین و گام دوم انقلاب اسلامی باشند جوایز ویژه تعلق می‌گیرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد کردستان مهلت ارسال آثار را تا 30 آذرماه جاری ذکر کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره همراه 09181710282 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha