اعلام نفرات برتر جشنواره «رحمت للعالمین» در کردستان
کد خبر: 4106933
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۹

اعلام نفرات برتر جشنواره «رحمت للعالمین» در کردستان

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از ارسال ۱۰۸ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی «رحمت للعالمین» خبر داد و گفت: نفرات برتر این جشنواره در کردستان معرفی شدند.

سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

حجت‌الاسلام سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: دومین جشنواره ملی «رحمت للعالمین» به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و ماه ربیع‌الاول در سطح استان کردستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش شعر کلاسیک و نو، مقاله و داستان کوتاه برگزار شده است، افزود: هنرمندان سراسر کشور در دو بخش شعر کلاسیک و نو با زبان‌های کُردی، فارسی، عربی و تُرکی به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از ارسال ۱۰۸ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره ملی «رحمت للعالمین» خبر داد و بیان کرد: از این تعداد ۵۶ اثر در بخش شعر، ۲۲ اثر در بخش داستان کوتاه و ۳۰ اثر در بخش مقاله بوده است.

وی با اشاره به اینکه در کل ۵۴ نفر از فعالان فرهنگی و هنرمندان در این جشنواره شرکت کرده‌اند، یادآور شد: از این تعداد ۲۲ نفر در بخش شعر، ۲۲ نفر در بخش مقاله و ۱۰ نفر در بخش داستان کوتاه در دومین دوره جشنواره ملی «رحمت‌للعالمین» شرکت کردند.

در بخش اشعار

زهرا شعبانی
آرش پور علیزاده
مجتبی خرسندی

در بخش مقاله نویسی

بهرام دردی گری
محمد قورچایی
دانیال قپه

در بخش داستان کوتاه

سارا شجاعی
دنیا اسکندر زاده
سهیلا سپهری

انتهای پیام
captcha