حضور مردم در حماسه نهم دی‌ماه سند ولایت‌‌مداری فرزندان انقلاب است
کد خبر: 4107003
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

حضور مردم در حماسه نهم دی‌ماه سند ولایت‌‌مداری فرزندان انقلاب است

فرماندار شهرستان رشت با تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی دستگاه‌ها و ادارات برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی و مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: رخدادهایی مانند حضور حماسی مردم در سالروز نهم دی‌ماه سند ولایت‌‌مداری فرزندان انقلاب است.

حمیدرضا امام‌پناهی فرماندار شهرستان رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، حمیدرضا امام‌پناهی، فرماندار شهرستان رشت امروز، 23 آذرماه در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت هفته بصیرت و دهه مقاومت که در فرمانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه مناسبت‌های پیش‌رو با توجه به موقعیت خاص زمانی که در آن قرار داریم، اظهار کرد: شرکت در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه حضور مردم در نهم دی‌ماه، در واقع «نه» بزرگ ایران اسلامی به بدخواهان و تجزیه‌طلبان و تأکید بر پاسداری از دستاوردهای خون شهداست.

وی با بیان اینکه تاریخ گواه است هرگاه دشمن با هدف ضربه زدن به نظام اسلامی به هر نسلی از فرزندان انقلاب دل بست، شکست خورده و تلاش دشمن در جنگ ترکیبی اخیر نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود، افزود: رخدادهایی مانند حضور حماسی مردم در سالروز نهم دی‌ماه و فراگیری و استقبال از سرود «سلام فرمانده» سند ولایت‌‌مداری فرزندان انقلاب در دهه‌های مختلف، از جمله دهه هشتادی‌ها است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به حضور یک‌روز زودتر مردم گیلان در صحنه دفاع از جمهوری اسلامی و شکست فتنه 88، گفت: هشتم دی‌ماه، روز افتخار گیلان ولایتمدار در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و در این روز شهر رشت ثابت کرد که در دفاع از انقلاب نیز شهر اولین‌ها است.

امام‌پناهی با اشاره به آشوب‌های اخیر ضمن تأکید بر پرهیز از سکوت و ضرورت جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی بیان کرد: با توجه به حضور ناگزیر فضای مجازی در صحنه آموزش کشور در دو سال کرونایی و سرمایه‌گذاری دشمنان در این بستر، ضروری است تا نسبت به برگزاری جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری در مدارس و فراهم آوردن امکان تبادل اندیشه و پرسش و پاسخ با دانش‌آموزان تدابیر جدی اندیشیده شود.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با بیان اینکه تاریخ برای شناخت کامل ابعاد شخصیتی سردار جان فدای ولایت، نظام اسلامی و امنیت کشور و مردم عاجز بوده و شناخت کامل از مکتب حاج قاسم سلیمانی نیازمند زمان است، بیان کرد: آنچه که از آن به‌عنوان مکتب سلیمانی یاد می‌شود، از ظرفیت بالایی برای بصیرت افزایی و پاسخ به شبهات برخوردار است.

وی ضمن تأکید بر لزوم برنامه‌ریزی دستگاه‌ها و ادارات برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم گرامیداشت یوم الله نهم دی و مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، افزود: برگزاری باشکوه مراسم هفته بصیرت و دهه مقاومت، به نابودی جنگ ترکیبی جاری سرعت بخشیده و ناامیدی دشمنان از اهداف پلید خود را قطعی خواهد نمود.

در  ادامه سرهنگ نیک‌فطرت، فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز با تقسیم دستاوردهای یوم الله نهم دی به دو بخش داخلی و خارجی، اظهار کرد: افزایش اقتدار نظام، آشکار شدن ابعاد جنگ نرم دشمن و کنار رفتن نقاب از چهره برخی افراد، از مهمترین نتایج فتنه 88 در بعد داخلی بود.

وی افزود: در سطح خارجی نیز آشکار شدن دشمنی تمام عیار و اصلاح ناپذیری استکبار، تقویت بیداری اسلامی در منطقه و اذعان دشمنان به ناامیدی از موفقیت فتنه رنگی در ضربه به نظام اسلامی مانند آنچه که در برخی از کشورها به نام انقلاب‌های رنگی رخ داد، از جمله مهم‌ترین دستاوردها بوده است.

انتهای پیام
captcha