تئاتر استانی «فجر کردستان» در بیجار برگزار می‌شود
کد خبر: 4107027
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

تئاتر استانی «فجر کردستان» در بیجار برگزار می‌شود

رویداد هنری تئاتر استانی «فجر کردستان» با داوری آثار ارسالی از هنرمندان استان کردستان امروز، 23 آذرماه در شهر بیجار برگزار می‌شود.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان امروز، 23 آذرماه در جمع رسانه‌های گروهی استان، گفت: از امروز داوری هفت اثر نمایشی از هنرمندان استان کردستان در این رویداد آغاز شده است، آثار برگزیدگان این رویداد هنری استان کردستان در چهل ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور خواهند یافت.

وی افزود: رویداد هنری تئاتر استانی فجر کردستان با حضور آثاری از هنرمندان سراسر استان در شهر بیجار برگزار می‌شود، اختتامیه این رویداد بعداز ظهر امروز با حضور کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهر بیجار برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان بیان کرد: با توجه به ایام سوگواری حضرت فاطمه(س) از برگزاری این رویداد با سبک و سیاق گذشته معذور بودیم، فیلم آثار نمایشی رسیده به دبیرخانه این رویداد توسط داوران بازبینی و داوری خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در این رویداد یادآور شد: شهر بیجار با داشتن زیرساخت‌های نمایشی از جمله تماشاخانه گروس و سالن اجتماعات و پلاتوی مجزا برای برگزاری این رویداد در نظر گرفته شده بود.

انتهای پیام
captcha