نشست استانی قرارگاه شهید فخری زاده در ایلام برگزار شد
کد خبر: 4107072
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

نشست استانی قرارگاه شهید فخری زاده در ایلام برگزار شد

نشست استانی قرارگاه شهید فخری زاده با محوریت راهیان پیشرفت در دانشگاه ایلام با تاکید بر امید آفرینی و ارایه دستاورد‌ها برای نسل جوان برگزار شد.

نشست استانی قرارگاه شهید فخری زاده در دانشگاه ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، امروز، ۲۳ آذرماه در نشست استانی قرارگاه شهید فخری‌زاده با محوریت راهیان پیشرفت در دانشگاه ایلام با تاکید بر امید آفرینی و ارایه دستاورد‌ها برای نسل جوان، گفت: امیدآفرینی و ارایه دستاورد‌ها نظام برای نسل جوان باید پیوست تاریخی داشته باشد.

وی در ادامه گفت: امروز یکی از برنامه‌های مهم دشمن و جبهه استکبار مایوس کردن نوجوانان و جوانان بود که راه حل خنثی سازی این توطئه ها، ارایه دستاورد‌های نظام در طول چهار دهه گذشته است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: امید آفرینی باید یک پیوست تاریخی داشته باشد و وضعیت قبل از انقلاب در گذشته با امروز مقایسه شود و کشور در طول چهار دهه در تمامی زمینه‌ها نظیر نانو، پزشکی و علمی جایگاه کشور در دنیا ارتقا یافته است.

بهرام‌نیا به اشاره رشد علمی کشور به ویژه در حوزه علوم پزشکی در دنیا گفت: مصادق رشد علمی در کشور به ویژه در حوزه علوم پزشکی، مراجعه بسیاری از شهروندان کشور‌های حوزه خلیج فارس و برخی کشور‌های اروپایی برای معالجه به بیمارستان‌های کشور است.

وی با اشاره وجود ذخایر نفت و گاز در استان و بومی سازی این تکنولوژی در استان و اشتغال جوانان ایلامی در این صنایع گفت: بومی سازی تکنولوژی نفت و گاز و پتروشیمی دستاورد بزرگی برای استان به شمار می‌آید که باید زمینه حضور دانش آموزان و دانشجویان در این مراکز مهم در قالب طرح «راهیان پیشرفت» فراهم شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت خدمتگذاری به مردم تاکید کرد و گفت: خدمت به مردم یک موهبت الهی است و باید قدردان این موهبت باشیم و شکر این موهبت خدمت خالصانه و بی‌منت به مردم است.

انتهای پیام
captcha