داوران البرزی در دوره آموزشی طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن شرکت می‌کنند
کد خبر: 4107458
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

داوران البرزی در دوره آموزشی طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن شرکت می‌کنند

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری دوره آموزشی مرحله شبیه‌سازی سومین دوره از طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن خبر داد و گفت: 25 داور البرزی در این دوره شرکت می‌کنند.

قرآن کریم

حجت‌الاسلام احمد اشرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری دوره آموزشی ویژه شرکت‌کنندگان سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم خبر داد و گفت: این دوره از ۲۷ آذرماه تا ۱۲ دی‌ماه به همت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره آموزشی 25 داور البرزی که موفق به قبولی در مرحله کتبی شده‌اند، به تفکیک رشته‌های تخصصی در کلاس‌های مجازی و برخط حضور خواهند یافت.

اشرفی هدف از برگزاری این دوره را ارتقای کیفی شرکت‌کنندگان و ایجاد آمادگی برای حضور آنها در مرحله شبیه‌سازی(داوری فایل‌های تلاوت در شرایط مشابه صحنه مسابقات) برشمرد و افزود: برای هر گروه شرکت‌کننده در این طرح ۱۰ ساعت آموزشی در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صحت حفظ و صوت و لحن پیش‌بینی شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز در پایان بیان کرد: مرحله شبیه‌سازی این طرح، ۱۵ دی‌ماه سال جاری از ساعت ۸ تا ۱۲ به میزبانی مراکز استان‌ها از جمله استان البرز به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha