تبیین مسائل مرتبط با حماسه ۹دی ضروری است
کد خبر: 4108384
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

تبیین مسائل مرتبط با حماسه ۹دی ضروری است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه تبیین مسائل مرتبط با حماسه ۹دی ضرورتی انکار ناپذیر است، گفت: مردمی بودن و جوان محوری، از جمله موضوعات هفته بصیرت خواهد بود.

تبیین مسائل مرتبط با حماسه ۹دی ضروری است

به گزارش ایکنا از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان، عصر روز گذشته، 28 آذر، در نشست اعضای هماهنگی برنامه‌های سالروز حماسه مردمی ۹ دی در دفتر امام جمعه سمنان با بیان اینکه برنامه‌های بصیرتی دانش‌آموزان و دانشجویان از جمله برنامه‌هایی است که به مناسب سالگرد ۹ دی باید در برنامه قرار گیرد، افزود: امروز تبیین برای نسل جوان ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی ادامه داد: بسترسازی برای بصیرت‌افزایی دانشجویان و دانش‌آموزان از جمله مسائلی است که باید در برنامه‌های سالگرد ۹ دی به آن توجه داشت که در این راستا ایجاد پیوست فضای مجازی برای برنامه‌های فرهنگی از جمله تأکیدات ما در آستانه ۹ دی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه در هفته بصیرت ضروری است که از همه ظرفیت‌های درون استان بهره‌گیری شود، اظهار کرد: ۹ دی نماد حرکت‌های مردمی با هدف دفاع از کیان انقلاب اسلامی و همچنین میراث بزرگ امام (ره) و شهدا است.

ریواده یکی از حرکت‌های مردمی در حمایت از نظام را حضور در حماسه ۹ دی برشمرد و گفت: امسال نیز برنامه‌های متنوعی در آستانه این روز باشکوه از سوی نهادهای مختلف فرهنگی استان تدارک دیده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha