توزیع سه هزار بسته خوراکی یلدایی بین نیازمندان ایلام
کد خبر: 4108579
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

توزیع سه هزار بسته خوراکی یلدایی بین نیازمندان ایلام

مدیر کل کمیته امداد ایلام گفت: حدود سه هزار بسته خوراکی یلدایی در آستانه شب یلدا در اختیار نیازمندان ایلام قرار می‌گیرد.

ارسالی/ توزیع سه هزار بسته خوراکی یلدایی بین نیازمندان ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، رضا طاهری، مدیر کل کمیته امداد خمینی(ره) ایلام، امروز، ۲۹ آذرماه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: سه هزار بسته‌ خوراکی شامل میوه، شیرینی، تنقلات، مرغ، برنج و برخی دیگر از اقلام غذایی که با همکاری کمیته امداد، هلال احمر، سپاه استان و گروه‌های خیریه تدارک دیده شده است، در آستانه شب یلدا در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

وی به دیگر برنامه‌های کمیته امداد در برنامه یلدای فاطمی اشاره کرد و افزود: بر اساس دعوت استاندار ایلام از مدیران، در شب یلدا تعدادی از مدیران استان و شهرستان‌ها با همراهی مدیران کمیته امداد با حضور در منازل تعدادی از خانواده‌های نیازمند به‌خصوص خانواده‌های دارای سالمند و فرزند یتیم ضمن همنشینی با آنان، مشکلات این خانواده‌ها را بررسی خواهند کرد.

طاهری ضمن دعوت از مدیران و افراد نیکوکار جهت حضور در این طرح و برنامه به یادماندنی و دلجویی از خانواده‌های نیازمند، گفت: کمیته امداد در همه شهرستان‌ها و مناطق استان آمادگی دارد زمینه حضور این افراد در کنار خانواده‌های نیازمند و همنشینی و تفقد از آنان در شب یلدا را فراهم کند.

انتهای پیام
captcha