لزوم جانمايی نمازخانه در محورهای مواصلاتی کردستان
کد خبر: 4108757
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷

لزوم جانمايی نمازخانه در محورهای مواصلاتی کردستان

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان بر لزوم مکان‌یابی و جانمايی نمازخانه و سرويس‌های بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان تأکید کرد و گفت: فراهم کردن امکانات رفاهی در محورهای مواصلاتی کردستان منجر به کاهش تصادفات و رضایت مسافران و گردشگران می‌شود.

نمازخانه بین راهی

به ‌گزارش ایکنا از کردستان، آرمان وطن‌دوست، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان امروز، ۳۰ آذر‌ماه در نشستی که با حضور نماینده ادارات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، دفتر فنی استانداری، فرماندهی راهنمایی و رانندگی و ادارات خدمات‌رسان استان برگزار شد، اظهار کرد: کردستان به‌عنوان یکی از استان‌های گردشگرپذیر کشور، سالانه میزبان تعداد زیادی گردشگر داخلی و خارجی است.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های اصلی مسافران در طول سفرهای خود وجود مکانی برای استراحت، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی بین‌راهی است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان بیان کرد: به‌دنبال انعقاد تفاهم‌نامه مابین وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و وزارت راه‌ وشهرسازی، پروژه جانمایی سرویس‌های بهداشتی و نصب تابلوهای راهنمای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، از محل اعتبارات ملی در محورهای بین‌راهی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تابلوهای راهنما، نقش مؤثری در راهنمایی گردشگران دارند، افزود: با توجه به ظرفیت‌های گردشگری تاریخی و طبیعی، باید دسترسی گردشگران را به این اماکن در جای جای استان تسهیل کنیم.

وطن‌دوست یادآور شد: امیدواریم با همکاری و بهره‌گیری از توان تخصصی و کارشناسی ادارات مربوطه بتوانیم در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری، تسهیل فعالیت سرمایه‌گذاران و رفع موانع و مشکلات این حوزه گام‌های مهمی برداریم.

انتهای پیام
captcha