نماز در دستگاه‌های اجرایی برپا شود
کد خبر: 4108821
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

نماز در دستگاه‌های اجرایی برپا شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم در سومین نشست فصلی دبیران اقامه نماز ادارات و دانشگاه‌های استان گفت: نماز جزو اولویت‌ها بوده و مدیران باید اهتمام لازم را برای برگزاری نماز در دستگاه‌های اجرایی داشته باشند.

سیدمهدی قریشی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمهدی قریشی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم، با اشاره به برنامه‌های ستاد اقامه نماز استان در سال جاری اظهار کرد: ستاد اقامه نماز استان از پویایی لازم برخوردار بوده و برنامه‌های خوبی را پیگیری می‌کند و وضعیت نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی استان نیز بسیار مطلوب است.

وی ادامه داد: البته از استان قم نیز همین انتظار می‌رود که در بحث نماز سرآمد کشور باشد، چرا که بواسطه وجود با برکت حضرت معصومه(س) و حوزه‌های علمیه و مراجع و علما، قم باید الگوی کشور در موضوع نماز باشد که همین گونه نیز هست.

معاون استاندار اثرات نماز جماعت در دستگاه‌های اجرایی را مورد توجه قرار داد و افزود: معمولا مدیران بدنبال راهکارهایی برای افزایش انگیزه، بهره‌وری و موضوعاتی از این دست برای استفاده بهتر از کارکنان هستند و برگزاری نماز در دستگاه‌های اجرایی با ایجاد معنویت، افزایش روحیه کار جمعی و ... بسیاری از برنامه‌های مدیریتی در حوزه نیروی انسانی را میتواند محقق نماید.

یادآور می‌شود در پایان این مراسم از برخی مدیران برگزیده و دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام
captcha