تبیین و روشنگری تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان
کد خبر: 4109136
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
امام جمعه کلاله گفت:

تبیین و روشنگری تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان

امام جمعه کلاله با بیان‌ اینکه شناخت دشمن و حیله‌های آن باید سرلوحه کار عالمان باشد چرا که طاغوت‌شناسی، منافق‌شناسی یک امر قرآنی است، گفت: امروز گرفتار یک جنگ ترکیبی شده‌ایم جنگی که ذهن و اندیشه فرزندان را هدف قرار داده و اعتقادات و هویت و شرف دینی ما را نشانه گرفته و تنها راه مقابله تبیین و روشنگری است.

حجت الاسلام قاسمی امام جمعه کلالهبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام قاسمی امام جمعه شهرستان کلاله در جلسه ضمن خدمت ویژه علمای جوان اهل‌سنت با موضوع تبیین جنگ ترکیبی دشمن در آشوب‌های اخیر که روز گذشته، دوم دی‌ماه در مسجد امام علی(ع) کلاله برگزار شد، با بیان اينكه امروزه دشمن اعتقادات، اذهان و اندیشه‌ها و باورهای جوانان را هدف قرار داده است، گفت: یکی از اعتقادات مشترک ما وجود دشمن است و شناخت این دشمن واقعی جزء وظایف اصلی است.

حجت‌الاسلام قاسمی با اشاره به اینکه شناخت نقش‌ها و دام‌های دشمنان از ضروریات امروز جامعه اسلامی است، افزود: وظایف ما به‌عنوان وارث پیامبر(ص) آگاهی دادن به جامعه و گوشزد کردن خطرات دشمن است.

وی گفت: ما باید دشمن را به مردم معرفی کنیم و اگر دشمن را نشناسیم و نشناسانیم نادانسته جزو دشمن و حزب دشمن خواهیم شد و از حزب خداوند خارج می‌شويم.

حجت‌الاسلام قاسمی تصریح کرد: انسان با ایمان در جامعه اسلامی در طول حیات طیبه خود با دشمنی‌های زیادی مواجه است مانند پیامبر(ص) و یارانش که با دشمنی کفار و یهود مواجه بود. جامعه اسلامی نیز دشمن دارد و با انواع حسادت‌ها و خطرات و فتنه انگیزی دشمنان روبرو است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از روز اول تاکنون گرفتار دشمنی دشمنان بوده و همیشه به صورت‌های مختلف با توطئه‌های آنها مواجه شده است،گفت: شناخت دشمن و حیله‌های آن باید سرلوحه کار عالمان باشد چرا که طاغوت‌شناسی، منافق‌شناسی یک امر قرآنی است.

حجت‌الاسلام قاسمی تصریح کرد: برنامه‌ریزی دشمنان خیلی وسیع و دارای ابعاد مختلف آشکار و پنهان است و بايد در مقابل دشمن ایستادگی و استقامت کرد نباید با دشمنان دوستی کرد و فریب لبخند دشمنان را خورد.

وی افزود: امروز ما گرفتار یک جنگ ترکیبی شده‌ایم جنگی که ذهن و اندیشه فرزندان ما را هدف قرار داده و اعتقادات و هویت و شرف دینی را نشانه گرفته و تنها راه مقابله با اين جنگ ترکیبی و توطئه‌های دشمنان تبیین و روشنگری است.

حجت‌الاسلام قاسمی با بیان اینکه اکنون جهاد تبیین وظیفه همه علما و خانواده‌ها بوده بر هر کسی لازم است که روشنگری کند، گفت: افشای دروغ و نیرنگ دشمن یکی از مصادیق تبیین است و جهاد تبیین یعنی بیان حقایق است یعنی ما حقایق و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را بازگو کنیم و خدمات و دستاوردهای این نظام اسلامی را به جهانیان نشان دهیم.

انتهای پیام
captcha