خلاقیت اولویت صدور مجوز دفاتر خدمات گردشگری در کردستان است
کد خبر: 4111235
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

خلاقیت اولویت صدور مجوز دفاتر خدمات گردشگری در کردستان است

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان گفت: اتخاذ رویکرد تحولی و ایده و خلاقیت جدید در اولویت صدور مجوز برای راه‌اندازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در استان کردستان است.

ایده و خلاقیت در حوزه گردشگری

به ‌گزارش ایکنا از کردستان، آرمان وطن‌دوست، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان امروز، 11 دی‌ماه در نشست کمیسیون فنی دفاتر خدمات مسافرتی استان گفت: کمیته‌ فنی دفاتر خدمات مسافرتی به‌عنوان مرجع تصمیم‌گیری در خصوص مسائلی از جمله ارزیابی فعالیت، صدور مجوز، تعلیق، لغو مجوز فعالیت و رسیدگی به شكایات این بخش تشكیل می‌شود.

وی با بیان اینکه دفاتر خدمات مسافرتی، نقش مهم و تعیین کننده‌ای در توسعه صنعت گردشگری استان دارند، افزود: تأسیسات گردشگری کردستان ازجمله دفاتر مسافرتی باید خدمات مناسبی را در اختیار گردشگران قرار دهند، تا بتوان شاهد رونق گردشگری در استان بود.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان بیان کرد: استان کردستان از نظر پزشکی و تجهیزات بیمارستانی و نیروی انسانی متخصص و همچنین ظرفیت دانشگاهی دارای سطح بالایی است که می تواند در خدمت صنعت گردشگری قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه در این زمینه و با نظر اعضای حاضر در این کمیته، مجوز فعالیت برای یک دفتر خدمات مسافرتی در حوزه گردشگری سلامت صادر می‌شود، افزود: در آینده نزدیک دبیرخانه کمیته گردشگری سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی راه‌اندازی خواهد شد.

وطن‌دوست با اشاره به اینکه خوشبختانه دفاتر خدمات مسافرتی کردستان در برگزاری تورهای گردشگری سلامت در سطح منطقه مطرح هستند، اظهار کرد: با توجه به مرزی بودن استان و همجواری با کشور عراق، امیدواریم شاهد فعالیت بیش از پیش دفاتر و شرکت‌های جهانگردی در زمینه جذب گردشگران خارجی به‌ویژه در بحث گردشگری سلامت باشیم.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و آغاز مسافرت‌های نوروزی، عملکرد فعالان این بخش با نظارت بیشتری رصد می‌شود و با متخلفان و برگزارکنندگان تورهای غیرمجاز برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha