ایجاد تفرقه و شکاف در اقوام و مذاهب از اهداف دشمن در جنگ رسانه‌ای است
کد خبر: 4111319
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱
معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

ایجاد تفرقه و شکاف در اقوام و مذاهب از اهداف دشمن در جنگ رسانه‌ای است

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان با اشاره به اینکه ما اکنون درگیر جنگ در فضای مجازی هستیم جنگی که دشمن از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود استفاده کرده است، گفت: هدف دشمن از جنگ نرم اختلاف افکنی و ایجاد شکاف میان اقوام و مذاهب است.

مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندارگلستانبه گزارش ایکنا از گلستان، علی مهاجر، معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان در مراسم اختتامیه جشنواره ملی رسانه تقریب و مذاهب که امروز، ۱۱ دی ماه در دانشگاه فرهنگیان گلستان برگزار شد، گفت: یکی از ابزارهای مورد استفاده دشمنان و استکبار جهانی در جنگ نرم رسانه است و این جنگ نرم با تردیدها و تزلزل ها همراه است.

مهاجر با اشاره به اینکه ما اکنون درگیر جنگ در فضای مجازی هستیم جنگی که دشمن از تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود استفاده کرده است، گفت: هدف دشمن از جنگ نرم اختلاف افکنی و ایجاد شکاف میان اقوام و مذاهب است.

وی تصریح کرد: وقتی سخن از امت و ملت واحده می‌شود یعنی اتحاد و همدلی نماد است و استان گلستان خود نماد این اتحاد و همبستگی است که در کشور کم‌نظیر است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تصریح کرد: سواد رسانه‌ای از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به این امر توجه ویژه شود و در صورت عدم برخورد از سواد رسانه‌ای موجب برداشت اشتباه از مسائل شده و دشمن افکار و عقاید شوم خود را به جامعه تزریق می‌کند.

مهاجر گفت: هنر قول رسانه‌ها مسحور کردن انسان است و فضای تقریب فرصت مناسبی برای آشکار کردن این فریب است و ترویج واقعیت‌های جامعه و افراد مومن و انقلابی در جاهایی که تردید و ابهام است باید درصدد رفع آن اقدام لازم را به کار گیرند.

انتهای پیام
captcha