مکتب شهید سلیمانی در شریان‌های گفتمان جهانی تا همیشه نفس می‌کشد
کد خبر: 4111482
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

مکتب شهید سلیمانی در شریان‌های گفتمان جهانی تا همیشه نفس می‌کشد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به ضرورت توانمندسازی دانش‌آموزان از منظر فکری، تربیتی، اخلاقی و عقیدتی در مواجهه با تهدیدات دشمن گفت: سیره، روش، منش، گفتار، رفتار و در یک کلام مکتب شهید سلیمانی برای همیشه در شریان‌های گفتمان جهانی و در دل آزادگان و آزادمردان، ساری و جاری خواهد ماند.

سید علیرضا موسوی نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سیدعلیرضا موسوی‌نژاد، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی، 11 دی‌ماه، در اجتماع بزرگ جهاد تبیین فرهگیان که با حضور بیش از دو هزار معلم بهارستان علم و ادب در حسینیه جماران بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: سردار شهید سلیمانی، نه تنها سپه‌سالار میادین مبارزه با شیطان بزرگ، بلکه معلمی توانمند در عرصه‌های مختلف بود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی افزود: سیره، روش، منش، گفتار، رفتار و در یک کلام مکتب شهید سلیمانی برای همیشه در شریان‌های گفتمان جهانی و در دل آزادگان و آزادمردان، ساری و جاری خواهد ماند.

وی با بیان اینکه اغتشاشات اخیر حرکتی حساب شده علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که به‌وسیله آمریکا و متحدان غربی و منطقه‌ای او طراحی شده بود و توسط مزدوران و منافقین داخلی ایشان در قالب جنگ تمام عیار ترکیبی عملیاتی شد، تصریح کرد: این فتنه، گرچه از لحاظ تداوم، قابل قیاس با فتنه ۸۸ نیست، اما از منظر محتوا و وسعت زنگ خطری جدی در برخورد با شیوه‌های نوین دشمن در فتنه‌افکنی و راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی و ترکیبی به‌شمار می‌رود.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی با اشاره به نقش و جایگاه بی‌بدیل معلم در فرهنگ‌سازی، گفتمان‌سازی و برقراری ارتباط مؤثر با قشر آینده‌ساز و آحاد جامعه، بیان کرد: شهدای حریم، حرم و امنیت درس ایثار، رشادت، شجاعت، بصیرت، موقعیت‌شناسی و ولایت‌مداری را در کلاس عملی شهادت به ما آموختند.

وی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) در خصوص لزوم تمدن‌سازی نوین اسلامی و جهاد تبیین، تصریح کرد: امروز با توجه به منویات مقام معظم رهبری رسالت معلمان، حسا‌س‌تر، سنگین‌تر و خطیرتر از قبل در عرصه تعلیم و تربیت و نحوه ارائه خدمات آموزشی و تربیتی به متعلمان شده است.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی توانمندسازی دانش‌آموزان از منظر فکری، تربیتی، اخلاقی و عقیدتی در مواجهه با تهدیدات دشمن و آگاهی‌بخشی به متعلمان از خطرات جنگ ترکیبی را از دیگر وظایف خادمان نظام تعلیم و تربیت در عصر حاضر برشمرد و گفت: لازمه شناخت ارزش‌های جغرافیای زندگی، آشنایی با واقعیت تاریخی آن است.

انتهای پیام
captcha