فعالان حوزه نماز و قرآن در یزد تجلیل شدند
کد خبر: 4111668
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۴

فعالان حوزه نماز و قرآن در یزد تجلیل شدند

در همایشی با عنوان «قرآن، نماز و جهاد» و با حضور مشاور عالی استاندار یزد از فعالان حوزه نماز و قرآن کریم در اداره کل اوقاف و امورخیریه تجلیل به عمل آمد.

همایش قرآن، نماز و جهادبه گزارش ایکنا از یزد، همایش «قرآن، نماز و جهاد»، عصر امروز، 12 دی‌ماه با حضور حجت‌الاسلام زارع‌زاده مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان، مهدی تقوایی مشاور عالی استاندار یزد و دیگر مسئولان و اقشار مختلف جامعه بویژه فعالان قرآنی در سالن اجتماعات امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار شد.

در این مراسم که با محفل «انس با قرآن و شهدا» کاروان قرآنی شهید سلیمانی همراه بود، سعید پرویزی و سیدمصطفی حسینی قاریان بین‌المللی کشورمان به تلاوتی از آیات کلام الله مجید پرداختند.

در پایان این مراسم از فعالان حوزه نماز و همچنین برترین‌های مرحله استانی مسابقات قرآن کریم و راه‌یافتگان به مرحله کشوری تجلیل به عمل آمد.  

یادآور می‌شود هشتمین اجلاس استانی نماز به مناسبت سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان و سومین سالگرد شهادت سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، روز پنجشنبه، ۱۵ دی‌ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین قرائتی، مفسر قرآن کریم و مسئولان استان در ابرکوه برگزار خواهد شد. 

انتهای پیام
captcha