جلوگیری از بالارفتن قیمت کالاها در اولویت کار مسئولان قرار گیرد
کد خبر: 4112596
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

جلوگیری از بالارفتن قیمت کالاها در اولویت کار مسئولان قرار گیرد

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه بالا رفتن قیمت ارز به ویژه دلار و به دنبال آن افزایش نرخ دیگر کالاها قابل قبول نیست، افزود: بالا رفتن قیمت اجناس و کالاها مردم را به شدت تحت فشار قرار داده است و مسئولان باید جلوگیری از بالا رفتن قیمت کالاها را در اولویت قرار دهند.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 16 دی‌ماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج، اخلاق‌مداری را از مهم‌ترین ویژگی انسان مسلمان دانست و گفت: علما و روحانیون باید با درایت، حکمت، درستی و عقلانیت، جامعه را به سمت اسلام راستین هدایت و الگوی مردم به ویژه قشر جوان باشند.

وی افزود: مسلمانان باید صداقت، وفای به عهد، امانت‌داری، نهی از منکر و اجتناب از نگاه گناه‌الود به نامحرم و خودداری از کسب مال حرام را سرلوحه زندگی خود قرار دهند

امام جمعه سنندج بیان کرد: امروز مردم با مشکلات اقتصادی زیادی از جمله گرانی و تورم مواجه هستند و دولتمردان باید برای رفع این دغدغه‌ها اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه بالا رفتن قیمت ارز به ویژه دلار و به دنبال آن افزایش نرخ دیگر کالاها قابل قبول نیست، افزود: بالا رفتن قیمت اجناس و کالاها مردم را به شدت تحت فشار قرار داده است و مسئولان در این بخش باید بیشتر تلاش کنند.

ماموستا رستمی با انتقاد از رشد بی‌رویه قیمت خودرو و ناتوانی مردم در خرید آن بیان کرد: امروز با توجه به شرایط اقتصادی مردم چرا خودروسازان داخلی، محصولات خود را با قیمتی بالا و خارج از عرف، به بازار عرضه می‌کنند، در حالیکه قدرت خرید مردم روز به روز پایین می‌آید.

وی با تأکید بر اینکه مسئولیت امری بسیار مهم و امانت بوده است، گفت: مسئولان در راستای خدمت صادقانه به مردم باید از فرصت مسئولیت، دلسوزانه و با ترحم استفاده کنند.

امام جمعه سنندج بر مصرف بهینه انرژی به ویژه گاز در این ایام سال تأکید کرد و یادآور شد: وظیفه همه ما این است که از نعمت‌های پروردگار به درستی استفاده کنیم، چراکه اسراف، ظلم در حق تمام جانداران است.

انتهای پیام
captcha