ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت خیرین برای جبران کاستی‌های فضای آموزشی
کد خبر: 4112967
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰

ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت خیرین برای جبران کاستی‌های فضای آموزشی

استاندار کردستان گفت: یکی از بهترین و سریع‌ترین راه‌های جبران کاستی‌ها در فضای آموزشی استفاده از ظرفیت خیرین است که این امر در کشور و استان به خوبی نهادینه شده است.

شورای آموزش‌و‌پرورش استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان شامگاه گذشته، 17 دی‌ماه در شورای آموزش‌و‌پرورش استان کردستان که برای نخستین بار و به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع در شهر مریوان برگزار شد، بر کمبود فضاهای آموزشی در شهرستان مریوان مهر تایید زد و گفت: با توجه به اینکه در برخی مناطق این شهرستان کمبود فضای آموزشی وجود دارد و بعضی مدارس به صورت دو شیفته و با تعداد دانش‌آموزان بیش از حد نرمال تشکیل می‌شود ضرورت دارد در این خصوص مداخله جدی صورت گیرد.

وی سفر رئیس جمهور به کردستان و اخذ مصوبات لازم در خصوص احداث مدارس و افزایش سرانه آموزشی را نقطه عطفی در این رابطه ذکر کرد و افزود: یکی از بهترین و سریع‌ترین راههای جبران کاستی‌ها در فضای آموزشی استفاده از ظرفیت خیرین است که در کشور و استان به خوبی نهادینه شده است.

استاندار کردستان اظهار کرد: با یک کار جدی می‌توان ظرفیت خیرین استان، داخل و خارج کشور را برای مدرسه سازی به کار گرفت.

وی به وجود پاره‌ای از مشکلات و کمبود فضاهای مناسب در مدارس شبانه روزی در بخش‌های این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: بعضی از ادارات و سازمان‌ها ساختمان‌های بلااستفاده‌ای دارند که می‌توان آن‌ها را برای جبران کمبودها در این بخش به کار گرفت.

انتهای پیام
captcha