معرفی کتاب «مسئله حجاب» به همت کتابخانه‌های عمومی ایلام
کد خبر: 4113159
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

معرفی کتاب «مسئله حجاب» به همت کتابخانه‌های عمومی ایلام

کتاب «مسئله حجاب» در کتابخانه پیامبر اعظم (ص) ایلام با هدف معرفت‌بخشی و ایجاد بینش علمی مرتبط با موضوع حجاب و عفاف معرفی شد.

حجاب و عفافبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ایلام، به همت کتابخانه پیامبر اعظم (ص)، در راستای گسترش فرهنگ حجاب و عفاف و درچارچوب آئین‌نامه‌های طرح مصوب آن، برنامه‌های متنوعی با حضور اعضا و مسئولان کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایلام برگزار شد.

جلسه هم‌‌اندیشی مسئولان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایلام با موضوع چگونگی نظارت بر حجاب اعضا و مراجعان به کتابخانه‌های عمومی، از جمله برنامه‌های برگزار شده در این ارتباط است.

همچنین فراهم کردن زمینه‌های لازم برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر با موضوع حجاب و عفاف در حین بازدید دانش‌آموزان از کتابخانه عمومی پیامبراعظم (ص) با استفاده از جملات قصار از منابع کتابخانه، دیگر برنامه برگزار شده است.

یادآور می‌شود، معرفی کتاب «مسئله حجاب» اثر استاد مرتضی مطهری، توسط مسئولان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی شهرستان ایلام با هدف معرفت‌بخشی و ایجاد بینش علمی مرتبط با موضوع حجاب و عفاف صورت گرفت.

انتهای پیام
captcha