توانمندسازی مربیان قرآن اصفهان برای ارتباط با مخاطب نوجوان
کد خبر: 4113368
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

توانمندسازی مربیان قرآن اصفهان برای ارتباط با مخاطب نوجوان

گردهمایی مدیران مراکز فرهنگی و مربیان قرآن اصفهان به‌منظور توانمندسازی این افراد برای ارتباط با مخاطب نوجوان به همت مؤسسه نورالقرآن برگزار می‌شود.

مربیان قرآن

بدرالسادات نقوی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالقرآن در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان اظهار کرد: مربیان پرورشی مدارس، مربیان قرآن و مربیان مجموعه‌های فرهنگی که با قشر نوجوان ارتباط دارند، امروز با شبهات متعددی از جانب مخاطبان نوجوان روبرو هستند که بعضا برای پاسخگویی و اقناع آنها آمادگی ندارند.

وی افزود: بر این اساس، مؤسسه نورالقرآن با هدف آشنایی چهره به چهره، هم‌افزایی توانمندی‌های مراکز، مربیان تربیتی و فارغ‌التحصیلان رشته تربیت معلم قرآن کریم، افزایش دانش و آگاهی این قشر به‌منظور بهینه کردن فعالیت‌های فرهنگی در جامعه با رویکرد اخلاقی، تربیتی، اعتقادی و پاسخگویی به شبهات نوجوانان و جوانان، به برگزاری گردهمایی مدیران و مربیان قرآنی، مراکز فرهنگی و مربیان پرورشی اقدام می‌کند.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالقرآن ادامه داد: در این دوره که روز سه‌شنبه، 27 دی‌ماه در مؤسسه نورالقرآن برگزار می‌شود، اساتید دوره به تدریس مباحثی مثل معرفت‌شناسی و شیعه‌‎شناسی می‌پردازند.

وی تأکید کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره می‌توانند به شماره 09907662771 پیامک بدهند. همچنین مربیان شرکت‌کننده در دوره، به مؤسسات و مدارسی که درخواست مربی توانمند داشته باشند، معرفی می‌شوند.

پریسا عابدی

انتهای پیام
captcha