زندگی حضرت زهرا(س) برای انسان‌های سعادت‌طلب درس‌آموز است
کد خبر: 4114082
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴
نماینده ولی فقیه در کردستان:

زندگی حضرت زهرا(س) برای انسان‌های سعادت‌طلب درس‌آموز است

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی به جلوه‌های محبت در سیره حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت و گفت: محبت و مهربانی، دوست داشتن خانواده و دیگران به‌ویژه عشق به خداوند در تمام زوایای زندگی ایشان می‌تواند برای همه انسان‌های سعادت‌طلب درس‌آموز و راهگشا باشد.

جشن میلاد حضرت فاطمه در بیمارستان شهید قاضی سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) که امروز، 22 دی‌ماه در جمع پرسنل بیمارستان شهید قاضی سنندج و خانواده‌های آنان برگزار شد، ضمن تبریک روز مادر، به ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا(س) پرداخت و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) نه تنها بهترین الگو برای بانوان بود بلکه برای آقایان نیز در زندگی اسوه و الگو هستند.

وی به جلوه‌های محبت در سیره حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت و افزود: محبت و مهربانی، دوست داشتن خانواده و دیگران به‌ویژه عشق به خداوند در تمام زوایای زندگی حضرت زهرا(س) می‌تواند برای همه انسان‌های سعادت‌طلب درس‌آموز و راهگشا باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) از لحاظ تقوا و پاکدامنی همسری نمونه و یک بانوی کامل در جهان بوده است، بیان کرد: تقوا، عفت و پاکدامنی حضرت زبانزد عام و خاص بوده و تقوای الهی در وجود ایشان موج می‌زد و تمام زنان در صورت الگوبرداری از وی صاحب یک زندگی دینی و آرام خواهند شد.

وی ایثار و از خودگذشتگی را از دیگر ویژگی‌های بارز آن حضرت برشمرد و افزود: سرتاسر زندگی وی مملو از ایثار و از خودگذشتگی بود و هر زن و مردی بخواهند زندگی با دوامی داشته باشند باید در زندگی نسبت به همدیگر گذشت و بخشش سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه انسان از داشتن فرزندان مؤمن، مؤدب و شایسته لذت می‌برد، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) وفادارترین همسرو موفق‌ترین فرد در تربیت فرزندان بودند، چنانکه به زیباترین شیوه فرزندان مؤمن، مؤدب و شایسته‌ای را تربیت کردند.

وی با تأکید براحترام به والدین و به‌ویژه مادر یادآور شد: سرمایه‌ای بالاتر از مادران نیست چراکه بزرگترین دعاگو برای هر انسانی هستند و آنها عاشق و دلباخته فرزندان خود بوده و خواهند بود.

انتهای پیام
captcha