مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه(س) در قروه برگزار شد
کد خبر: 4114408
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۴

مراسم جشن ولادت حضرت فاطمه(س) در قروه برگزار شد

ویژه‌برنامه جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در مسجد امام علی(ع) شهرستان قروه برگزار شد.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان شامگاه گذشته، 23 دی‌ماه در مراسم جشن ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) که در مسجد امام علی(ع) شهرستان قروه برگزار شد، ضمن تبریک سالروز خجسته ولادت این بانوی گرانقدر گفت: ما مسلمانان باید افتخار کنیم که در این دنیا مرید و دوستدار شخصیت‌های بزرگی همچون حضرت فاطمه زهرا(س) هستیم.

وی حضرت زهرا(س) را اسوه و با فضیلت‌تر از همه زنان برجسته عالم دانست و افزود: این بانوی شایسته به خاطر دو ویژگی خاص که داشته‌اند بین تمام زنان برجسته‌ عالم، از همه برتر و بافضیلت‌تر هستند.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان بیان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) از آنجا که تنها وارث گرانقدر پیامبر اعظم(ص) و نسل نبی مکرم از ایشان است از همه زنان برتر و بیش از همه می‌درخشند.

وی یکی دیگر از خصلت‎ها و ویژگی‌های خاص دخت نبی مکرم اسلام(ص) مادر پیشوایان و امامان(ع) دانست و اظهار کرد: نقش حضرت زهرا(س) در مادری و تربیت امام حسن و امام حسین(ع) سرور جوانان بهشتی، خود نکته بسیار قابل تأملی است.

پورذهبی یادآور شد: به خاطر عشق و علاقه وی به پروردگار و اخلاصی که در عمل داشته‌اند این دو ویژگی و خصلت به وی اهدا شده است.

انتهای پیام
captcha