تشکیل شورای راهبردی بانوان در کردستان
کد خبر: 4114600
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۳

تشکیل شورای راهبردی بانوان در کردستان

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر تشکیل شورای راهبردی بانوان در حوزه‌های مختلف دانشگاهی، مدارس و ادارات گفت: این شورای راهبردی به منظور توجه به مسائل و مشکلات این قشر و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات با حضور تعداد محدودی از بانوان فعال دارای مهارت تشکیل شود.

دیدار بانوان فعال کردستانی با نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 24 دی‌ماه در دیدار با جمعی از بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی استان که به مناسبت سالروز خجسته ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن و مادر برگزار شد، ضمن تبریک ولادت باسعادت این بانوی گرانقدر و روز مادر گفت: وظیفه همه ما در این جامعه تشکیل یک خانواده سلامت و سالم است.

وی با تأکید بر تشکیل و اجرای جامعه قرآنی افزود: هرکسی به مواعظ و دستورات اهل بیت(ع) عمل کند رستگار می‌شود و هیچگاه معطل نمی‌ماند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان مسئله حجاب برای بانوان را یک محفوظیات در برابر آسیب‌های اجتماعی دانست و بیان کرد: رعایت عفاف و حجاب، دعوت به معنویت و ارزش‌های معنوی و دینی دستوراتی پسندیده در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه عمق توجه به زنان در جامعه افزایش یابد، گفت: در این زمینه باید با فکرهای جدید، مطالعات و روش‌های نو وارد شد و مسیر جدیدی را برای بیشتر دیده شدن بانوان در جامعه باز کرد.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی با تأکید بر اینکه زمینه ارتقای فکری، دینی و معنوی بانوان در ادارات فراهم شود، از بانوان خواست که از پرداختن به کارهای سطحی و گزارشی اجتناب کنند.

وی با تأکید بر تشکیل شورای راهبردی بانوان در حوزه‌های مختلف دانشگاهی، مدارس و ادارات گفت: این شورای راهبردی به منظور توجه به مسائل و مشکلات این قشر و برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات با حضور تعداد محدودی از بانوان فعال دارای مهارت که اثر مطلوب دارند در حوزه‌های مختلف دانشگاهی، مدارس و ادارات تشکیل شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: اعضای این شورا می‌توانند دو هفته یک بار جلسه برگزار و مشکلات و مسائل حوزه بانوان را احصا و شناسایی کنند و هر ماه یک بار هم جلسه‌ای کلی تشکیل شود تا مسائل مورد نظر بررسی شود و برای رفع آن برنامه‌ریزی کرد.

انتهای پیام
captcha